سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 8711
در پایان رقابت 150 تکواندوکار انجام شد؛

معرفی برترین‌های تکواندو جام ولایت بسیج قم

قم نيوز : قم نیوز: پیکارهای تکواندو قهرمانی بسیج قم در پایان رقابت مدعیان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
معرفی برترین‌های تکواندو جام ولایت بسیج قم
به گزارش قم نیوز، مسابقات تکواندو جام ولایت بسیج به میزبانی سالن ورزشی کانون بسیج جوانان استان قم برگزار شد و طی آن ۱۵۰ نفر تکواندو کار دارای کمربندهای سبز، آبی، قرمز و مشکی روی شیاپچانگ رفتند.

مدعیان در شرایطی برای کسب عناوین برتر اوزان مختلف با حریفان خود به مبارزه پرداختند که بر اساس برنامه ریزی مدیریت ورزش قهرمانی سپاه علی بن ابی طالب (ع) استان قم، این مسابقات برای نخستین بار در فضای باز و به همت هیئت تکواندو بسیج استان و مرکز تربیت بدنی سپاه علی بن ابی طالب (ع) برگزار شد و مورد استقبال تکواندو کاران مربیان و داوران بسیج استان قم قرار گرفت.

بعد از رقابت نزدیک و جدال حساس مدعیان برای کسب عناوین برتر عصر امروز در آیین تجلیل از نفرات برتر این مسابقات از مقام آوران تیم تکواندو بسیج استان در مسابقات قهرمانی بسیج کشور و همچنین تیم اخلاق سال ۹۰ بسیج استان در مسابقات لیگ بسیج کشور تجلیل به عمل آمد.

در این برنامه که با حضور شهردار قم برگزار شد از محسن انصاری دارنده مقام اول مسابقات بسیج کشور، مهدی علی‌محمدی و امیر باقری دارنده مقام دوم مسابقات بسیج کشور تجلیل به‌عمل آمد و شهردار قم نیز به صورت جداگانه به این سه تکواندو کار بسیجی با اهدای سه دستگاه دوچرخه از آنها تجلیل کرد.

در ادامه نفرات اول تا سوم هر رده در هر وزن مشخص شده و با اهداء حکم و جایزه از آن ها تجلیل شد. محمدعلی بخشی، مهدی محمدی، سید احمد ابراهیمی، مرتضی قنبری، علی کهن، سید یاسر سرمدی، حسین آقا محمدی، مهدی قلی‌زاده و جواد مرادی نفرات اول رده سبز و آبی در اوزان دهگانه این مسابقات بودند.

همچنین محمد جواد مرادی، مهدی سلطانی، مهدی معارفوند، حسن داداش زاده، عرفان ترابی، محسن عابدینی، علی آقا جانی، سجاد اصفهانی و علی گایینی رتبه دوم اوزان ده‌گانه را به خود اختصاص داده و علی محمد میرزایی، یونس طیبی، محمد جواد امامی، حسین داداش زاده، سید علی طاهری، محمد کرمی، حسین جعفری، طاها حق‌گویی و محمد مهدی جعفری مقام‌های سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.zavct1ayzbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما