شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب : 87135
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم ؛

۱۲۲ نفر به مراکز درمانی هلال احمر قم ارجاع داده شدند

قم نيوز : گلفشان گفت: طی هفته نخست امسال در اجرای طرح پایش کرونا، ۵۲۱ نفر علامت تب داشتند و ۱۲۲ نفر به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.
۱۲۲ نفر به مراکز درمانی هلال احمر قم ارجاع داده شدند
۱۲۲ نفر به مراکز درمانی هلال احمر قم ارجاع داده شدند
به گزارش قم نیوز محمد گلفشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم در خصوص آمار غربالگری در طول مدت اجرای طرح تا پایان هفته نخست فروردین ماه امسال عنوان کرد: در این مدت غربالگری از شهروندان در ۱۸ پایگاه با استفاده از ۵۶ تب سنج انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در میان افراد، ۵۲۱ نفر علامت تب داشتند و ۱۲۲ نفر به مراکز درمانی ارجاع داده شدند، همچنین آمار پذیرش نقاهتگاه ۱۳۰ نفر تا پنجم فروردین شامل ۴۹ نفر مرد و ۸۱ نفر زن است.

گلفشان بیان کرد: در این طرح از ۶۰ هزار و ۶۷۰ خودرو غربالگری انجام شد و ۲۲۱ هزار و ۷۳۱ نفر در طرح مبارزه با کرونای هلال احمر در قم، پایش شدند.

او بیان کرد: در طرح غربالگری ۵۹ پرسنل و ۱۲۷ داوطلب حضور داشتند و در بخش لجستیک نیز هفت دستگاه آمبولانس و هشت دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۹ دستگاه خودروی سبک مورد استفاده قرار گرفت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: جمعیت هلال احمر استان قم در حال حاضر درگیر مقابله با کرونا است و در برخی مناطق قم نیز بحران سیلاب و آبگرفتگی وجود داشت که ۱۷ مأموریت داخل شهر و بازگشایی پنج نقطه زیرگذر‌ها انجام شد.

گلفشان گفت: در این مدت بین ۲۴ هزار و ۸۴ نفر شامل ۶ هزار و ۲۱ خانوار اقلام آموزشی توزیع شد، همچنین ۱۰ هزار محلول و ۱۷۹ هزار و ۹۴۰ ماسک و هفت هزار و ۱۲۹ مایع ضد عفونی و یک میلیون و ۸۳ هزار و ۲۵۰ جفت دستکش از جمله اقلام توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به ارائه آموزش در فضای مجازی در جهت پیشگیری از کرونا، افزود: ۵۰۰ فرصت آموزشی در فضا‌های مختلف ایجاد کردیم.

او بیان کرد: بالغ بر ۱۲۰ کارمند داریم که ۲۰ نفر دچار کرونا شدند و به تازگی یک نفر از نیرو‌ها نیز درگذشت، در حال حاضر نیز بالغ بر ۹۵ نفر روزانه از داوطلبان در مبادی ورودی و خروجی فعال و تعدادی در نقاهتگاه یاوران مهدی (عج) در قرنطینه مشغول به خدمت هستند و تعدادی از منزل به پشتیبانی می‌پردازند.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: مجموعه تجهیزات امانی پزشکی یکی از بخش‌های مهم است که بیش از ۱۲ سال فعال بوده و به بیماران کپسول اکسیژن و تجهیزات را امانت می‌دهد که با توجه به افزایش تقاضا از سوی مردم، ما از ظرفیت خیرین در تأمین این تجهیزات استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcdkf0j.yt05s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما