يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : 87156
منبع : خبرگزاری ايرنا
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم:

۳۰ بیمار بهبودیافته قمی مبتلا به کرونا از بیمارستان مرخص شدند

قم نيوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در شبانه‌روز گذشته، ۳۰ تن از بیماران بستری در بخش‌های مراکز درمانی قم پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
۳۰ بیمار بهبودیافته قمی مبتلا به کرونا از بیمارستان مرخص شدند
۳۰ بیمار بهبودیافته قمی مبتلا به کرونا از بیمارستان مرخص شدند
به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر روز یکشنبه در گفت‌وگویی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز دهم فروردین‌ماه، ۱۳۲ تن در مراکز درمانی با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش‌شده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد بیمار، ۵۴ تن در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و بقیه پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، افزود: مراکز بیمارستانی و پایگاه‌های بهداشتی استان طبق برنامه و در راستای تکالیف محوله از سوی ستاد کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی قم آماده خدمت‌رسانی به بیماران و شهروندان در همه حوزه‌های بهداشتی و درمانی است.

به گزارش ایرنا، بنابر اعلام وزارت بهداشت از ظهر دیروز تا امروز ۱۰ فروردین۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،۲۹۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی‌شده براثر این بیماری به ۳۸۳۰۹ مورد رسید.

بر اساس این گزارش متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲۶۴۰ تن رسید.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند./

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcg3q97.ak9un4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما