يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 87157
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر قم؛

ارائه ۶۰۰ محتوای آموزش همگانی راه‌های پیشگیری از کرونا در قم

قم نيوز : بهرامی گفت: بیش از ۶۰۰ محتوای آموزش‌های همگانی و خبری در خصوص راه‌های پیشگیری از کرونا در فضا‌های مجازی تنظیم شد.
ارائه ۶۰۰ محتوای آموزش همگانی راه‌های پیشگیری از کرونا در قم
ارائه ۶۰۰ محتوای آموزش همگانی راه‌های پیشگیری از کرونا در قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا بهرامی معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر قم ضمن تشریح فعالیت‌های آموزشی در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در قم،گفت: همزمان با اعلام کشف بیماری کرونا فعالیت‌های ویژه آموزشی هلال احمر در فضا‌های مختلف قم آغاز شد.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه با توجه با شرایط ویژه این بیماری و اهمیت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مردم، آموزش همگانی استفاده از پتانسیل‌های موجود در فضای مجازی و رسانه‌ها در دستور کار قرار گرفت،عنوان کرد: هماهنگی با معاونت آموزش و پژوهش جمعیت کشور در خصوص اطلاع رسانی سایت آموزشی کرونا به همشهریان قمی با ارسال ۴۵۰ هزار پیامک و اعطای ۱۴۰ هزار گواهینامه به شرکت کنندگان در این آموزش از برنامه‌های این طرح بود.

بهرامی با تأکید بر اهمیت آموزش به سایر زبان‌ها با توجه به مهاجرپذیر بودن استان قم، افزود: ارسال پوستر‌های تولید شده به زبان عربی و توسط معاونت آموزش و پژوهش کشور به صورت فایل به کانال‌ها و صفحات مجازی عرب زبانان از جمله فراگیران عرب زبان معاونت آموزش و مربیان عرب زبان ارسال شد.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: استخراج و تنظیم بیش از ۶۰۰ محتوای آموزش‌های همگانی و خبری در خصوص راه‌های پیشگیری، ابتلاء و قرنطینه کرونا در فضا‌های مجازی انجام شد.

بهرامی بیان کرد: آموزش پیشگیری از ویروس کرونا در ابتدای کلاس‌های کمک‌های اولیه برگزار شده در این ایام و آموزش همکاران و توصیه‌های ایمنی، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی در اماکن عمومی بهداشتی و وسایل و ابزار کار با مواد ضدعفونی کننده و الکل از دیگر فعالیت‌های آموزش کاربردی در این خصوص بود.

او گفت: آموزش نحوه برخورد، پیشگیری و مقابله با کرونا به ۶۳ نفر از پرسنل و مربیان آموزشی جمعیت توسط مدرسین مرکز بهداشت قم از دیگر اقدامات صورت گرفته تا هفته نخست سال جدید به شمار می‌رود.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم ابراز کرد: آموزش نحوه برخورد، پیشگیری و مقابله با کرونا و نحوه استفاده از تب سنج لیزری و پالس اکسی متر به ۴۳۷ نفر از امدادگران و جوانان و اعضای تیم‌های جهادی حوزه علمیه، توسط مدرسین مرکز بهداشت قم در راستای استفاده در طرح ملی غربالگری در مبادی ورودی و خروجی استان و حضور در بخش قرنطینه نقاهتگاه مجتمع یاوران مهدی (عج) از دیگر فعالیت‌های انجام گرفته بود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdchqzn6.23nqmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما