?>?> برگزاری نخستین رقابت رسمی سال 99 کاراته در قم | قم نیوز
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 87168
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاری نخستین رقابت رسمی سال 99 کاراته در قم

قم نيوز : دبیر هیأت کاراته استان قم از برگزاری نخستین رقابت قهرمانی این رشته در سال 1399 با بهره‌گیری از قابلیت‌های فضای مجازی خبر داد.
برگزاری نخستین رقابت رسمی سال 99 کاراته در قم
برگزاری نخستین رقابت رسمی سال 99 کاراته در قم
به گزارش قم نیوز سعید برخوردار اظهار کرد: مسابقاتی که هیأت کاراته استان قم به صورت مجازی برنامه‌ریزی کرده با دو شعار «در خانه بمانیم و ورزش کنیم» و «کرونا را شکست خواهیم داد» با هدف تقویت روحیه ورزشکاران این رشته در تمام رده‌های سنی آقایان و در دو بخش برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رشته‌های این رقابت، افزود: این دوره از مسابقات در بخش‌های کاتا و کیهون برگزار می‌شود که بخش کیهون شامل اجرای تکنیک کاتا یا کومیته است و به مدت سه هفته برنامه‌ریزی شده که هفته نخست آن تا 12 فروردین، هفته دوم از 16 تا 19 فروردین و هفته سوم آن از 23 تا 26 فروردین خواهد بود.

دبیر هیأت کاراته استان قم همچنین به شرایط و مقررات برگزاری این پیکارها اشاره و بیان کرد: فیلم‌های ضبط شده نهایتا به مدت یک دقیقه و به صورت افقی باید به پیام‌رسان هیأت کاراته در فضای مجازی ارسال شود، ضمن اینکه لباس کاراته‌کاهای شرکت کننده در این رقابت باید کامل باشد.

وی یاد آور شد: در پایان هر هفته فیلم‌های دریافتی در دو گروه دسته‌بندی خواهد شد و فیلمی که بیشترین تایید را توسط کارشناسان داشته باشد به عنوان نمایش برتر معرفی شده و در پیام‌رسان هیأت کاراته بارگذاری می‌شود، ضمنا به قید قرعه جوایزی به نفرات برتر تعلق می‌گیرد.

برخوردار ابراز کرد: تمام سبک‌های آزاد و کنترلی کاراته و رشته جوجیتسو که زیر نظر هیأت کاراته قرار دارد از فرصت شرکت در این رقابت‌ برخوردار هستند، همچنین از کاراته‌کاها می‌خواهیم تا حد امکان در تمرینات و فیلم‌های ارسالی خود از خلاقیت و امکانات موجود در منزل استفاده کنند.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcjoveo.uqeamzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما