> بازدید آیت الله سعیدی از ستاد مردمی کمک رسانی کریمه اهل بیت(س) | قم نیوز
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 87172
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)؛

بازدید آیت الله سعیدی از ستاد مردمی کمک رسانی کریمه اهل بیت(س)

قم نيوز : آیت الله سعیدی با حضور در ستاد مردمی کمک رسانی کریمه اهل بیت(س) از فعالیت‌های این ستاد بازدید کرد.
بازدید آیت الله سعیدی از ستاد مردمی کمک رسانی کریمه اهل بیت(س)
بازدید آیت الله سعیدی از ستاد مردمی کمک رسانی کریمه اهل بیت(س)
به گزارش قم نیوز آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام و امام جمعه قم صبح امروز با حضور در ستاد مردمی کمک رسانی کریمه اهل بیت(س) از فعالیت‌های این ستاد بازدید کرد.

در این بازدید رییس ستاد کمک رسانی با تشریح فعالیت‌های ستاد طی گزارشی به محضر امام جمعه قم اعلام کرد آن چه در این فضا مشاهده می‌کنید تنها بخشی از فعالیت‌هایی است که با کمک‌های مردمی در حال انجام است.

تولید، خرید، بسته بندی و توزیع بسته‌های بهداشتی، بسته‌های میان وعده غذایی، بسته‌های فرهنگی، مواد اولیه آشپزخانه حرم مطهر برای بیماران کرونایی، عوامل بیمارستان‌های درگیر با این بیماری، مراکز مختلف درمانی، نیرو‌های مسلح، نیرو‌های جهادی و کسانی که به صورت میدانی در حال خدمات رسانی هستند عمده فعالیت‌های این ستاد را تشکیل می‌دهد.

هم اکنون نیز در یک طرح ضربتی با گسیل کردن حدود هزار نیروی بسیجی به محلات مختلف شهر مشغول شناسایی کسانی هستیم که تحت پوشش هیچ نهاد امدادی نبوده و به دلیل تعطیلی اجباری صورت گرفته، دچار مشکلات معیشتی شده اند و از سوی دیگر مشغول جذب حمایت‌های مردم خیّر و نوع دوست هستیم تا بتوانیم تا قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان یک بسته معیشتی و یا یک کمک هزینه قابل توجه را برای ایشان در نظر گرفته و تقدیم کنیم.

در پایان این دیدار تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته در این ستاد، مبلغ یکصد میلیون ریال به ستاد مردمی کمک رسانی کریمه اهل بیت اهدا و از خداوند برای دست اندرکاران این امر مبارک و مقدس اعم از خیرین و مردمی که با هر توان مالی مشارکت کرده اند و همچنین کسانی که به عنوان خادم مردم در صحنه مبارزه با این ویروس منحوس مشغول فعالیت هستند طلب خیر و سعادت نمود.

شایان ذکر است این ستاد وظیفه پشتیبانی از قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت که با محوریت مبارزه با کرونا تشکیل شده را بر عهده دارد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcewz8v.jh8ffi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما