سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : 87198
منبع : خبرگزاری ايرنا

۱۰ هزار بسته بهداشتی در مناطق کم برخوردار قم توزیع شد

قم نيوز : مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام گفت: ۱۰ هزار بسته بهداشتی در مناطق کم برخوردار قم توزیع شد که با این اقدام پویش ملی «احسان سلامت» ستاد اجرایی فرمان به طور رسمی در کشور آغاز شد.
۱۰ هزار بسته بهداشتی در مناطق کم برخوردار قم توزیع شد
۱۰ هزار بسته بهداشتی در مناطق کم برخوردار قم توزیع شد
به گزارش قم نیوز محمد ترکمان روز سه شنبه در گفت و گویی، افزود: این پویش ملی به همت ستاد اجرایی فرمان امام و وزارت بهداشت، از قم آغاز شده است و پس از آن، این طرح در پنج  استان دیگر از جمله مازندران و گیلان نیز اجرا می‌شود.

وی، افزود: در قالب پویش ملی احسان سلامت، بسته های بهداشتی در مناطق کم برخوردار و در معرض استان های کشور که بالاترین سطح درگیری با کرونا در آنها ثبت شده است، توزیع خواهد شد.

ترکمان ادامه داد: این بسته ها شامل اقلام بهداشتی از جمله ماسک، ژل و مایع ضدعفونی کننده است که همه این اقلام در کارخانه های وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام تولید شده است.

به گزارش ایرنا، پویش ملی "احسان سلامت" با هدف تهیه و توزیع اقلام بهداشتی - ضدکرونایی برای مناطق محروم کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام راه‌اندازی شده است.

این پویش در بستر سامانه ۴۰۳۰ که به منظور اجرای غربالگری ملی و پاسخ به سئوالات پزشکی و درمانی ضدکرونایی مردم توسط ستاد اجرایی فرمان امام راه اندازی شده است، انجام می شود. علاقه‌مندان به منظور حضور در این کمپین می‌توانند از کلیه خطوط تلفن همراه با شماره گیری کد دستوری #۳*۴۰۳۰* به این سامانه متصل و درتأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز مشارکت کنند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند./

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcc4sq4.2bqmo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما