چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : 87210
منبع : خبرگزاری فارس

راه‌اندازی ۲۰۰۰ کارگاه بزرگ در کشور برای تأمین‌ نیازمندی‌های مردم

قم نيوز : معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: بسیجیان پای کار آمده‌اند و امروز بیش از 2 هزار کارگاه فعال بزرگ در کشور برای نیازمندی‌های مردم و آموزش عمومی راه‌اندازی شده که این آمار جدای از کارگاه های خانگی است.
راه‌اندازی ۲۰۰۰ کارگاه بزرگ در کشور برای تأمین‌ نیازمندی‌های مردم
راه‌اندازی ۲۰۰۰ کارگاه بزرگ در کشور برای تأمین‌ نیازمندی‌های مردم
به گزارش قم نیوز سردار محمدرضا نقدی در حاشیه بازدید از نقاهتگاه مجتمع یاوران مهدی(عج) قم و اقدامات سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در مقابله با کرونا، با بیان اینکه سپاه و بسیج همیشه خط مقدم دفاع مردم در تمام جبهه‌ها بوده‌اند و اینجا هم فرقی با دیگر عرصه‌ها ندارد اظهار کرد: خدا این لطف را کرده که بسیجیان در تمام عرصه ها خدمتگذار مردم باشند. 

وی با اشاره به اقدامات سپاه و بسیج در عرصه مقابله با کرونا تصریح کرد: بسیجیان پای کار آمده‌اند و امروز بیش از 2 هزار کارگاه فعال بزرگ در کشور برای نیازمندی‌های مردم و آموزش عمومی راه‌اندازی شده که این آمار جدای از کارگاه های خانگی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با تاکید بر اینکه این خصوصیت بسیجیان و پاسداران است که در هر صحنه‌ای تلاش می‌کنند تا سپر بلای مردم باشند گفت: در بیمارستان علی‌بن‌ابیطالب(ع) و بقیة‌الله نیز بیشترین بیماران مبتلا به کرونا پذیرش شده و راهکارهای مطلوب به کار گرفته شده تا مردم بهبود پیدا کنند.

وی با تاکید بر ضرورت نکات بهداشتی از طرف مردم گفت: این بیماری و مشکل راهی جز رعایت مردم ندارد و این شرایط محدودیت زمانی به اتمام خواهد رسید که آمار مبتلایان اینقدر کم شود که ضریب شیوع به حداقل برسد.

سردار نقدی افزود: سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در تمام صحنه‌ها قوی وارد شده و کمک‌رسانی به مردم می‌کنند؛ بسیاری از مردم به توصیه پزشکان قرنطینه خانگی را ترجیح می‌دهند و در خانه می‌مانند و به همین خاطر نیاز به کمک رسانی و تامین مایحتاج دارند.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی نقاهتگاه مجتمع یاوران مهدی(عج) هم اقدامی مطلوب برای کاهش آمار مبتلایان بوده و تا زمانی که خطر انتقال به حداقل برسد در این نقاهتگاه مراقبت می‌شوند البته می‌توانند در خانه هم مراقبت کنند اما بهتر است که در این محیط که مخصوص این کار است حضور داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اذعان به اینکه محبت و مودتی که ملت ما برگرفته از تعالیم اهل‌بیت(ع) دارند این روزها خیلی به درد خورده و همه کمک‌رسان هم شده‌اند گفت: این روزها تمام می‌شود اما لازمه آن تلاش و همت خود مردم برای رعایت نکات بهداشتی است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdchvin6.23nqzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما