قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از مردم شریف و فهیم شهر قم بابت عدم مراجعه به بوستان‌ها و پارک‌های شهری در 12 و 13 فروردین تقدیر کرد.
هیچ مراجعه‌ای در روز طبیعت به بوستان‌ها انجام نشد/همکاری شهروندان در طرح فاصله گذاری اجتماعی متعهدانه و بی نظیر بود
هیچ مراجعه‌ای در روز طبیعت به بوستان‌ها انجام نشد/همکاری شهروندان در طرح فاصله گذاری اجتماعی متعهدانه و بی نظیر بود
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه 360 بوستان شهر به صورت کامل در 12 و 13 فروردین مسدود شده بود اظهار کرد: شهروندان در این روزها همکاری لازم را با عوامل شهرداری داشتند و همکاری مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی متعهدانه و بی نظیر بود.

جوادیان با اشاره به مدیریت فضاهای شهری در 12 و 13 فروردین و تعطیلی آنها گفت: ورودی تمام عرصه‌های فضای سبز مسدود شده و محوطه ها نیز با نوار ممنوعیت ورود مسدود شده بودند و نیروهای سازمان نیز مستقر شدند تا با تکریم از حضور شهروندان در بوستان‌ها جلوگیری شود.
وی با تقدیر از مردم شریف و فهیم شهر قم بابت عدم مراجعه به بوستان‌ها و پارک‌های شهری خاطرنشان کرد: هیچ مراجعه‌ای به بوستان‌ها صورت نگرفت و موارد انگشت‌شماری در شهر وجود داشت که با تذکرات عوامل فضای سبز از بوستان ها خارج شدند.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه این اقدام در راستای حفظ ایمنی و سلامت عمومی بوده است تصریح کرد: ما از مردم به خاطر اجابت درخواست خادمان خود در مدیریت شهری که در خانه ماندند و به عرصه‌های فضای سبز مراجعه نکردند، تقدیر می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم به زودی این مشکل به اتمام رسیده و شاهد شور و نشاط اجتماعی در عرصه‌های فضای سبز و فضاهای شهری باشیم.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdchwin6.23nqidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما