پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 87232
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
رئیس سازمان صمت قم:

۷۱ واحد صنفی متخلف قم پلمب شدند

قم نيوز : رئیس سازمان صمت قم گفت:از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی در قم تاکنون ۷۱ واحدصنفی به علت بی توجهی به تذکرات پلمب شدند.
۷۱ واحد صنفی متخلف قم پلمب شدند
۷۱ واحد صنفی متخلف قم پلمب شدند
به گزارش قم نیوز سیجانی،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران گفت: از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی از هشتم فروردین ماه ۸۵۱ واحد صنفی متخلف تذکر گرفت و ۷۱ واحد صنفی متخلف که با وجود دریافت تذکر همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دادند پلمب شدند.

او با اشاره به اینکه صنوف پلمب شده عمدتا شامل گیم نت ها، و واحد‌های عرضه کیف، کفش و پوشاک هستند، افزود: تعمیرگاه‌های موبایل، لوازم خانگی، سوهان فروشی‌ها، مصالح ساختمانی، شیشه‌بری و لوازم برقی جزو مشاغل اقتضایی بوده و با توجه به نیاز شهروندان می‌توانند فعالیت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز در این جلسه به کاهش تردد در محور‌های استان اشاره کرد و گفت: در روز‌های نهم و دهم فروردین در مقایسه با پارسال شاهد کاهش ۸۰ درصدی تردد در محور‌های استان بودیم.

سلیمان پور به اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی در هشت محور اصلی و ۲۰ محور فرعی استان اشاره کرد و افزود: از زمان اجرای این طرح از ورود هزار و ۴۱۸ خودرو به داخل استان جلوگیری شده است.

او به ورود هفت هزار و ۹۱۶ خودرو با پلاک قم به داخل شهر در این مدت پرداخت و گفت: در این مدت ۳۰ و ۴۵۳ خودرو پایش شدند و ۷۱ خودرو نیز از سطح شهر به بیرون هدایت شدند.

استاندار هم در این جلسه با دعوت مردم به حفظ قرنطینه خانگی به کاهش تردد‌ها در سطح استان اشاره کرد و گفت: در روز‌های گذشته ۷۷ درصد تردد در استان کاهش داشته است و این نشان می‌دهد مردم فهیم قم در قبال جامعه مسئولانه عمل می‌کنند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcb55bw.rhbzfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما