پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 87244
منبع : خبرگزاری فارس

شیمیدُر قم پیگیر درمان قهرمان آسیا / قدردانی از هوادار پرستار

قم نيوز : باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدُر قم با تقدیر از هواداری که پرستار بیماران کرونایی است، از آمادگی خود برای پیگیری روند درمان قهرمان مسابقات کشتی فرنگی آسیا خبر داد.
شیمیدُر قم پیگیر درمان قهرمان آسیا / قدردانی از هوادار پرستار
شیمیدُر قم پیگیر درمان قهرمان آسیا / قدردانی از هوادار پرستار
به گزارش قم نیوز در روزهایی که جامعه به شدت با اثرات مخرّب ناشی از شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و بسیاری از هموطنان با این بیماری مواجه هستند، برخی افراد به دلایل دیگر در بستر بیماری هستند و علاوه بر درد و رنج ناشی از آن برای درمان به حمایت و یاری نیاز دارند.

در نقاط مختلف کشور افرادی هم هستند که به شدت از بیماری رنج می‌برند ولی کسی صدای آنها را نمی‌شنود، افرادی همچون محسن قاسمى قهرمان بروجردى مسابقات کشتى فرنگى نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آسیا که یکی از استعداد کم‌نظیر این رشته به شمار می‌یود و در رده‌هاى سنى مختلف، مدال‌های رنگارنگ قاره‌ای و جهانی را بر گردن آویخته است.

آمادگی شیمیدُر برای تامین هزینه‌های درمان قهرمان آسیا

این قهرمان فرنگی‌کار که در دوران سرمربیگری محمد بنا همراه با تیم ملى کشتى فرنگى رتبه نخست جام جهانى را نیز به دست آورده، دو ماه است که روى تخت بیمارستان‌هاى شهر بروجرد و اکنون در تهران با مرگ دست و پنجه نرم مى‌کند به طوری که کیفیت هوشیارى وی بعد از رفتن به حالت کما از سه به بالاى 6 رسیده، چشمانش باز است اما قدرت تکلم و هیچگونه اختیارى ندارد.

در حالی که این قهرمان چهار بار پرچم کشورمان را در میادین آسیایی و جهانی به اهتزاز درآورده و به دلیل اینکه از بیمه برخوردار نیست و خانواده‌‌اش نیز از نظر مالی در وضعیت مناسبی نیستند، مخارج درمان خود را بدون بیمه به سختی تامین می‌کند، مورد حمایت باشگاه بسکتبال شیمیدُر قم قرار گرفت.

در حالی که هنریک درغوکاسیان رئیس هیات مدیره و مالک شیمیدُر به عنوان یکی از خیّرین ورزش‌یار فعالیت‌های خیرخواهانه متعددی را پیش از این انجام داده، در ادامه این روند هادی عامری مدیر تیم بسکتبال شیمیدُر ضمن اعلام رسمی حمایت این باشگاه از محسن قاسمی، یاد آور شد: پیگیر درمان این ورزشکار خواهد بود و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

قدردانی شیمیدُر از هوادار پرستار و همسر وی

همچنین باشگاه شیمیدُر که از ابتدای فصل 99 – 1398 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور نماینده استان قم در این رقابت‌ها شده و با بازی‌های درخشان در مرحله مقدماتی این دوره بر تعداد علاقمندان و طرفداران خود به شدت افزوده، از هوادار خود که به عنوان پرستار یاری‌رسان بیماران کرونایی است، قدردانی کرد.

باشگاه شیمیدُر با قدردانی از امیر فراهانی هوادار خود و هنگامه رمضی همسر وی که در مسوولیت پرستار این روزها برای درمان بیماران ناشی از ویروس کرونا زحمات فراوانی را متحمل می‌شوند، اعلام کرد به رسم تقدیر و یادبود در نخستین دیدار از مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ برتر توپ بسکتبالی را با امضای تمام بازیکنان شیمیدُر به این هوادار و بزرگمرد تقدیم می‌کند.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdceew8v.jh8fei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما