پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 87246
منبع : خبرگزاری ايرنا

وزیر کشور از تلاش‌های استاندار قم در مقابله با کرونا قدردانی کرد

قم نيوز :  "عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور طی پیامی از تلاش‌های استاندار قم در مقابله با کرونا قدردانی کرد.
وزیر کشور از تلاش‌های استاندار قم در مقابله با کرونا قدردانی کرد
وزیر کشور از تلاش‌های استاندار قم در مقابله با کرونا قدردانی کرد
به گزارش قم نیوز در پیام تشکر رحمانی فضلی خطاب "بهرام سرمست" آمده است: "اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی تا این لحظه، مرهون تلاش و مجاهدت شبانه روزی تمامی مسئولین به ویژه جنابعالی به عنوان رییس استانی ستاد ملی مبارزه با کرونا می باشد".

وزیر کشور افزود: "نتیجه و ثمره این مجاهدت فی سبیل الله، تحقق شکوه حماسه همبستگی و اتحاد ملی در مبارزه با این بیماری منحوس عالمگیر می باشد".

در این پیام خطاب به سرمست آمده است: "جا دارد از زحمات شما و همه همکاران عزیز و سختکوشم اعم از معاونین ، فرماندار، بخشداران و دهیاران و سایر افتخارآفرینان این حماسه ملی که برگ دیگری از افتخارات تاریخ تمدن ساز فرهنگ دیارمان می باشد، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم".

رحمانی فضلی در این پیام ابراز امیدواری کرده است که "ان شاءالله با نهایت جدیت در تداوم این عزم خداپسندانه با تلاش و اقدامات لازم وهماهنگی های پیوسته تا پایان اجرای این طرح در ایفای حق الناس، موجبات رضایت حق تعالی را بیش از پیش فراهم سازید".

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز دیروز چهارشنبه در اظهاراتی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز سیزدهم فروردین‌ماه، ۱۴۰ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند.

محمدرضا قدیر ادامه داد: ۵۷ نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورهای دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.در شبانه‌روز گذشته ، ۲۲ نفر از بیماران بستری در بخش‌ها پس از  بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین تاکید کرد: ۷۰ درصد مردم قم غربالگری شده‌اند و حدود ۴۷۰ هزار نفر نیز تاکنون در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کرده‌اند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز اعلام کرد: تا ساعت ۱۴ روز سیزدهم فروردین‌ماه ۴۷ هزار و ۵۹۷ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳۰۳۶ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۵ هزار و ۴۷۳ نفر نیز بهبودیافته‌اند.
شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند./

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcg3x97.ak9ut4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما