قم نيوز : با گذشت چند روز از فراخوان امضای طومار اینترنتی علیه تحریم‌های یک جانبه آمریکا ضد ایران، امضاهای این طومار از 250 هزار امضا گذشت.
250 هزار نفر طومار اینترنتی اعتراض به تحریم‌های ایران را امضا کردند
250 هزار نفر طومار اینترنتی اعتراض به تحریم‌های ایران را امضا کردند
به گزارش قم نیوز امضاهای طومار اینترنتی اعتراض به تحریم‌های یک جانبه آمریکا علیه ایران که تنها چند روز از آغاز فعالیت آن می‌گذرد، از ۲۵۰ هزار امضا گذشت.

جمعی از فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها در اعتراض به این تحریم‌ها و تشدید آن‌ها از مردم خواسته‌اند تا با امضای یک طومار چند زبانه، اعتراض خود به اقدامات ظالمانه دولت آمریکا را که جنایت علیه بشریت نیز هست، اعلام کنند.

در پی این فراخوان از سراسر جهان افراد مختلفی ضمن اعلام مخالفت خود با این تحریم‌ها و دفاع از ضرورت کمک‌های بشردوستانه به ایران و سایر کشورها، این طومار اعتراضی را امضا کردند و صبح امروز تعداد امضاهای آن از 250 هزار امضا گذشت.


این طومار همچنیان در نشانی اینترنتی  http://www.corona2plus.com/  قابل دسترس است و افراد می‌توانند با وارد کردن نام و ایمیل خود، آن را امضا کنند.

علاوه بر پوسترهایی نیز برای نشر در شبکه‌های اجتماعی درنشانی http://www.corona2plus.com/Corona2/En/Content/9/0 قرار دارد تا به صورت تصویری نیز مخالفت مردم با تحریم‌های ظالمانه آمریکا نشان داده شود.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdccoiq4.2bqmm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما