شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب : 87285
منبع : خبرگزاری فارس

ثبت 550 هزار تماس ورودی و خروجی در مرکز 122 آبفای قم

قم نيوز : رئیس مرکز 122 شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: در سال 98 بیش از 550 هزار تماس ورودی و خروجی در کارنامه فعالیت‌های ارتباطی این مرکز به ثبت رسید.
ثبت 550 هزار تماس ورودی و خروجی در مرکز 122 آبفای قم
ثبت 550 هزار تماس ورودی و خروجی در مرکز 122 آبفای قم
به گزارش قم نیوز علی‌اصغر جعفری در گزارشی به تشریح خدمات و اقدامات مرکز 122 آبفای استان قم در سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: در سال 98 بیش از 550 هزار تماس ورودی و خروجی در کارنامه فعالیت‌های ارتباطی این مرکز به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود 284 هزار تماس تلفنی با مرکز 122 قم برقرار شده است، گفت: این میزان تمام نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با 8 درصد افزایش مواجه بوده که نشان از توجه مردم به استفاده از خدمات غیرحضوری است.

رئیس مرکز 122 شرکت آب و فاضلاب استان قم بیشترین تماس‌های ورودی به این مرکز را در حوزه خدمات امور مشترکین از جمله صورتحساب، خدمات واگذاری انشعاب و  تغییرات انشعاب اعلام و خاطرنشان کرد: خدمات فوریتی شامل اعلام حوادث انشعاب و شبکه و قطع یا افت فشار آب در رتبه دوم تماس با این مرکز قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به تماس‌های خروجی مرکز 122 آبفای قم، از حدود 284 هزار تماس با مشترکین از سوی این مرکز در سال گذشته خبر داد و گفت: تماس‌های خروجی به دو صورت  پیام‌های صوتی و گفتگوی همکاران مرکز با مشترکین انجام می‌شود.

جعفری با بیان اینکه از تعداد تماس‌های برقرار شده با مشترکین بیش از 243 هزار مورد پیام صوتی در زمینه اطلاع‌رسانی قطع آب، پیام محافظت از کنتور در زمستان، وصول مطالبات، ارائه خدمات غیرحضوری و... بوده است، ابراز داشت: بیش از 40 هزار تماس نیز توسط همکاران مرکز در زمینه نظرسنجی، ارائه نتیجه پیگیری مشکلات به مردم، پیگیری درون‌سازمانی و هماهنگی‌های موردنیاز با مشترکین انجام شده است.

وی مرکز 122 را جامع‌ترین درگاه ارتباطی شرکت آب و فاضلاب با مشترکان توصیف کرد و با بیان اینکه 54 موضوع خدمت برای ارائه به مردم در این مرکز تعریف شده است گفت: این خدمات شامل تمام درخواست‌های مشترکین در همه حوزه‌های مرتبط با شرکت آب و فاضلاب می‌شود.

رئیس مرکز 122 شرکت آب و فاضلاب استان قم فعالیت بدون وقفه و شبانه‌روزی را از دیگر مزیت‌های این مرکز برشمرد و یادآور شد: مشترکین در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند همه خدمات موردنیاز خود شامل درخواست‌های خرید انشعاب، خدمات پس از فروش و صورتحساب را از این مرکز دریافت کنند.

وی ارائه خدمات غیرحضوری را جز سیاست‌های شرکت آب و فاضلاب استان قم و در راستای اهداف دولت الکترونیک دانست و تأکید کرد: سال گذشته با خدماتی که مشترکان از مرکز 122 آبفای استان دریافت کردند از مراجعه حضوری 60 هزار مشترک به مناطق شرکت آب و فاضلاب و دفاتر پیشخوان جلوگیری به عمل آمد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcji8eo.uqeaozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما