شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۸
کد مطلب : 87294
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس اورژانس ۱۱۵ قم خبر داد؛

انجام ۲۷۸۴ مأموریت توسط اورژانس قم در طرح امدادی نوروزی

قم نيوز : رئیس اورژانس ۱۱۵ قم از انجام ۲۷۸۴ مأموریت در طرح امدادی نوروزی سال ۹۹ در قم خبر داد و گفت: این تعداد نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۴۴ درصد کاهش داشته است.
انجام ۲۷۸۴ مأموریت توسط اورژانس قم در طرح امدادی نوروزی
انجام ۲۷۸۴ مأموریت توسط اورژانس قم در طرح امدادی نوروزی
به گزارش قم نیوز محمد شهیدی اظهار داشت: طرح امداد نوروزی از ۲۴ اسفند سال ۹۸ آغاز و صبح ۱۶ فروردین ۹۹ پایان یافت که در این مدت ۲۷۸۴ مأموریت انجام شده و در مقایسه با مدت مشابه آن در سال ۹۸، کاهش ۴۴ درصدی را شاهد بودیم.

وی به تعداد تصادفات در این بازه زمانی اشاره کرد و گفت: تعداد تصادفات شهری، ۳۶۱ مورد بود که ۶۶ درصد کاهش را در این خصوص داشتیم و تعداد تصادفات جاده‌ای نیز ۷۷ مورد گزارش شده که ۷۸ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ قم عنوان کرد: تعداد کل مصدومان ویزیت شده در صحنه در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای، ۵۶۶ نفر بود که در این خصوص نیز ۶۸ درصد کاهش را نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.

وی افزود: تعداد کل مصدومان انتقال یافته به مراکز درمانی در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای ۱۱۹ نفر بود که کاهش ۷۸ درصدی را در این مورد نشان می‌دهد.

شهیدی به موارد فوتی در صحنه در حوادث ترافیکی نیز اشاره‌ای کرد و گفت: در این مدت ۲ نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند که هر دو مورد فوت در صحنه‌های امسال در حوادث جاده‌ای بوده‌اند و نسبت به مدت زمان مشابه آن در سال گذشته که ۷ نفر فوت کردند، ۷۱ درصد کاهش تلفات را شاهد بودیم.

وی به خدمت رسانی مضاعف نیروهای اورژانس ۱۱۵ به دلیل شیوع بیماری کرونا در این ایام اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی همه پایگاه‌های اورژانس در شهر و جاده علاوه بر انجام وظایف خود مانند سایر ایام سال، به مأموریت‌های دیگر اورژانسی که به واسطه ایجاد شرایط ناشی از شیوع کرونا ویروس ایجاد شده بود هم پرداختند و جهت مواجهه با هر نوع حادثه ترافیکی نیز در آماده باش کامل بودند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjx8eo.uqeahzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما