شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب : 87296
منبع : خبرگزاری مهر
از اول تا ۱۳ فروردین‌ماه؛

بیش از ۸ هزار بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی قم انجام شد

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: هشت هزار و ۳۷۷ مورد بازرسی طی تعطیلات نوروز از بنگاه‌های اقتصادی قم توسط بازرسان این سازمان و اتاق اصناف قم انجام شد.
بیش از ۸ هزار بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی قم انجام شد
بیش از ۸ هزار بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی قم انجام شد
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی با بیان اینکه از اول تا ۱۳ فروردین هشت هزار و ۳۷۷ مورد بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی قم توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف انجام شد، افزود: تعداد پرونده‌های متشکله در نتیجه بازرسی ۴۵۸ مورد بود.

وی تعداد تخلفات مکشوفه در نتیجه بازرسی را ۶۷۸ مورد با ارزش ریالی ۲۵ میلیارد و ۴۹۱ میلیون ریال ذکر کرد و گفت: اغلب پرونده‌های متشکله طی این مدت در حوزه داروخانه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی، آرد، نان، شکر، روغن، میوه، پوشاک، خشکبار، جایگاه‌های CNG و LPG بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به نظارت دائم بازرسان سازمان صمت قم از چادرهای توزیع میوه، افزود: همچنین بازرس مقیم در واحد تولیدی مواد ضد عفونی کننده مستقر هستند.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، واحدهای صنفی غیرضروری طی گشت مشترک با اماکن در صورت فعالیت اخطار دریافت کرده و در صورت تخلف پلمب می‌شوند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb05bw.rhbz9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما