يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب : 87331
منبع : خبرگزاری فارس

توزیع 5 هزار لیتر آبمیوه دربیمارستان‌های قم با شیوع کرونا ویروس

قم نيوز : رئیس هیأت مدیره انجمن مدیریت بحران حامی از توزیع 5 هزار لیتر آبمیوه در بیمارستان‌های قم با شیوع کرونا ویروس خبر داد.
توزیع 5 هزار لیتر آبمیوه دربیمارستان‌های قم با شیوع کرونا ویروس
توزیع 5 هزار لیتر آبمیوه دربیمارستان‌های قم با شیوع کرونا ویروس
به گزارش قم نیوز علی اصغر حیدری امروز با اشاره به فعالیت هیأت شمیم آل طه از 17 سال گذشته اظهار کرد: فعالیت این هیأت از نیمه شعبان و دهه محرم سال 1382 با توزیع آش نذری شروع شد و به تدریج با تجهیز امکانات لازم در زلزله سرپل ذهاب به عنوان آشپزخانه صحرایی روزانه 4 تا 5 هزار پرس غذا طبخ و در منطقه و روستاهای اطراف توزیع می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: هیأت شمیم آل طه برای کمک و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم تشکل مردم نهاد انجمن مدیریت بحران حامی قم را برای نخستین بار زیر نظر استانداری قم ثبت کرد.

رئیس هیأت مدیره انجمن مدیریت بحران حامی قم گفت: این هیأت و انجمن علاوه بر استفاده از توان نیروهای مردمی از متخصصان دانشگاهی و اتاق فکر منسجم و علمی نیز بهره‌مند است.

وی خاطرنشان کرد: در سیل سال 1398 نیز هیأت و انجمن مذکور اقدام به برپایی آشپزخانه صحرایی در خرم‌آباد و طبخ و توزیع روزانه 4 هزار پرس غذای گرم کرد.

حیدری با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا هیأت و انجمن حامی نیز شروع به کار کردند، افزود: با شیوع کرونا در قم اعضای هیأت شمیم آل طه و انجمن مدیریت بحران حامی فعالیت امدادی خود را با تهیه آبمیوه بهداشتی برای بیماران کرونایی، کادر پزشکی و امدادگران آغاز کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: کار تهیه آبمیوه بهداشتی طی 10 روز با تهیه آب سیب و آب هویج ادامه پیدا کرد که این امر با تهیه روزانه 500 لیتر و در مجموع 5 هزار لیتر آب میوه صورت گرفت و آب میوه‌های تهیه شده در بیمارستان‌های فرقانی، کامکار ، شهید بهشتی، شهداء قم و همچنین بین نیروهای امدادی ارتش و هلال احمر توزیع می‌شد.

عضو هیأت شمیم آل طه قم خاطرنشان کرد: کار تهیه آبمیوه‌ها زیر نظر کادر بهداشتی بیمارستان کامکار صورت پذیرفت و مجمع خیرین سلامت قم و اعضای هیأت شمیم آل طه در تهیه میوه و ظروف بسته‌بندی کمک‌های شایانی را انجام دادند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb8fbw.rhbzfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما