چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 87429
منبع : خبرگزاری ايرنا

دومین دوره مسابقات بدمینتون جام کریمه در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : دبیر هیات بدمینتون استان قم از برگزاری دومین دوره مسابقات بدمینتون جام کریمه با حضور دختران مستعد این رشته ورزشی از نقاط مختلف کشور در قم خبر داد.
دومین دوره مسابقات بدمینتون جام کریمه در قم برگزار می‌شود
دومین دوره مسابقات بدمینتون جام کریمه در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز علی فرجی اظهار داشت: از سال گذشته برگزاری رقابت‌های کشوری با عنوان جام کریمه در قم آغاز شد و بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با فدراسیون بدمینتون قرار است این رقابت‌ها با همین عنوان هرساله به میزبانی هیات بدمینتون قم با حضور دختران مستعد سراسر کشور برگزار شود.

وی ادامه داد: تیرماه سال ۱۳۹۸ نخستین دوره این رقابت‌ها را با حضور دختران بدمینتون‌باز استان‌های مختلف در تالار بدمینتون زنده‌یاد فرهمندموحد قم برگزار کردیم و از تیم‌ها و نفرات برتر تجلیل شد.

دبیر هیات بدمینتون استان قم بابیان این‌که رقابت‌های جام کریمه به نام پربرکت کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه (س) است مزین شده، بیان کرد: در تقویم سال ۱۳۹۹ هیات بدمینتون این رقابت‌ها را پیش‌بینی کرده‌ایم و امیدوارم با پایان یافتن شیوع کرونا زمان دقیق برگزاری آن را به اطلاع بدمینتون‌بازان سراسر کشور برسانیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی برنامه‌های فرهنگی در حاشیه برگزاری جام کریمه، خاطرنشان کرد: در نخستین دوره این جام علاوه بر رقابتی که به مدت دو روز برای نفرات شرکت‌کننده از استان‌های مختلف در این جام پیش‌بینی شد، برنامه‌های فرهنگی داشتیم و دختران بدمینتون‌باز با حضور در حرم نورانی حضرت معصومه (س) ضمن زیارت و گلباران بارگاه ایشان، میهمان سفره پربرکت حضرت نیز بودند.

فرجی همچنین به دیگر رخدادهای سال ۹۸ بدمینتون قم اشاره و بیان کرد: برگزاری مسابقات رنکینگ استانی که انتخابی تیم‌های اعزامی به مسابقات کشوری بود، اعزام تیم‌های دختران و پسران قم به رنکینگ بدمینتون کشور، دوره‌های داوری و مربیگری، تشکیل اردوهای چندجانبه با تیم‌های سایر استان‌ها، اعزام تیم‌های قم به لیگ‌های بدمینتون، حضور سه نماینده قم در اردوی تیم‌های ملی، قضاوت داوران قمی در میادین داخلی و بین‌المللی و صعود به لیگ برتر مردان ازجمله اتفاق‌های مهم ورزش بدمینتون قم در یک سال گذشته محسوب می‌شود. 

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcjhxeo.uqea8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما