چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 87434
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
تولیت مسجد مقدس جمکران؛

برنامه‌های جشن نیمه شعبان با شیوه‌های متنوع‌تر برگزار می‌شود

قم نيوز : حجت الاسلام رحیمیان گفت:برنامه‌های مراسم جشن نیمه شعبان،احیا و قرائت دعای کمیل با شیوه‌های متنوع‌تر و جذابتری برگزار می‌شود.
برنامه‌های جشن نیمه شعبان با شیوه‌های متنوع‌تر برگزار می‌شود
برنامه‌های جشن نیمه شعبان با شیوه‌های متنوع‌تر برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه حضور مردم در مسجد مقدس جمکران امسال همزمان با نیمه شعبان ناممکن است گفت: اجتماع در مسجد مقدس جمکران منتفی است و درب‌های این مسجد مقدس در ایام کرونایی بسته خواهد بود.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: اما حضور قلبی ده‌ها میلیون شیفته و دلداده حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را با قدم دل حول محور ولایت و در محضر ولایت در مسجد مقدس جمکران خواهیم داشت و عرض ارادت در خانه‌های مردم برگزار خواهد شد و همه مناسک و مراسم و دعا‌های جشن نیمه شعبان در این مسجد مقدس بدون حضور مردم برگزار و از شبکه‌های رسانه ملی پخش خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان گفت: برنامه‌های مراسم جشن نیمه شعبان مثل سال‌های گذشته همچون احیا و قرائت دعای کمیل با شیوه‌های متنوع‌تر و جذابتری برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه ملت ایران با سربلندی این مرحله را که با ویروس کرونا همراه شده راپشت سر خواهد گذاشت گفت: می‌بینیم که کشور‌های دیگر به رغم داشتن بهترین امکانات ابرقدرتی در برابر ویروس کرونا با مشکل مواجه هستند و مردم شریف ایران کمال همراهی را با مسؤولان مربوطه داشته اند و با این همکاری به یاری خدا ویروس کرونا از بین خواهد رفت.

تولیت مسجد مقدس جمکران یادآورشد: این شرایط خاص دل‌ها را بیشتر آماده برای ظهور امام زمان کرده است و امسال در جشن نیمه شعبان دل‌ها برانگیخته‌تر و آماده‌تر است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcfjjdc.w6demagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما