چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : 87436
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

موحد جانشین فرماندهی جدید سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) منصوب شد

قم نيوز : سرهنگ محمد رضا موحد جانشین سابق لشگر عملیاتی ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) به عنوان جانشین جدید این سپاه منصوب گردید.
موحد جانشین فرماندهی جدید سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) منصوب شد
موحد جانشین فرماندهی جدید سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) منصوب شد
به گزارش قم نیوز سردار محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه قم، ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت، ولی عصر (عج) گفت: سپاه به برکت نیرو‌های مومن، انقلابی و بسیجیان مخلص نیروی محرک نظام جمهوری اسلامی و نماد خدمت به مردم است.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم رشد، تقویت وعزتمندی نظام اسلامی را در گرو برکات و خدمات سپاه و بسیج دانست و افزود: خدمت به مردم همیشه در صحنه جمهوری اسلامی مهمترین عامل رضایت خداوند متعال است.

سردار شاهچراغی در ادامه با اشاره به فضای عمومی سپاه عنوان کرد:دینداری، توجه به قیامت و اتصال به دریای بی کران بسیج، مهمترین وجه تمایز سپاه پاسداران انقلاب از دیگر سازمان‌ها است.

او با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا گفت: از نخستین لحظه شروع کرونا در قم سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) در مسیر مقابله با این ویروس قرار گرفت و با استفاده از ظرفیت بسیج، گروه‌های جهادی و مردم در جهت نابودی آن بی وقفه در تلاش است.

سردار شاهچراغی همچنین در خصوص جهانی شدن کرونا گفت: در روز‌هایی که شیوع این ویروس ابهت و اقتدار قدرت‌های نطام سلطه و استکبار را در هم شکسته است، نظام جمهوری اسلامی در اوج تحریم‌های اقلام دارویی و بهداشتی، با رشادت‌های مدافعان سلامت و حضور جهادگران انقلابی و داوطلب و همکاری و همدلی مردم فهیم در میدان نبرد با این ویروس جانانه و چشمگیر عمل کرده است.

او در ادامه گفت: اکنون زمانی است که فرصت برای خدمت فراهم شده و عموم مردم در پایگاه‌ها و مساجد در قالب گروه‌های جهادی حضور پیدا کرده و هرکسی به سهم خود در کنار مدافعان سلامت به نبرد با اینو ویروس منحوس رفته است.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) در ادامه با اشاره به خدمات سرهنگ احمد بیطرفان جانشین سابق سپاه قم از او به عنوان یک نیروی ارزشی، مکتبی، متدین، دقیق و مجاهد یادکرد و افزود: سرهنگ بیطرفان بیش از ۳۵ سال خدمات مخلصانه و بی وقفه در کارنامه خویش دارد.

او همچنین با معرفی سرهنگ محمدرضا موحد به عنوان جانشین فرماندهی جدید سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) برای وی توفیق در خدمتگذاری و پیش برد مسئولیت خویش را از خداوند متعال مسئلت نمود.

سرهنگ محمد رضا موحد جانشین سابق لشگر عملیاتی ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) به عنوان جانشین جدید این سپاه منصوب گردید.

سرهنگ احمد بیطرفان جانشین سابق سپاه قم نیز بر اساس مصوبات ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور به کسوت بازنشستگی رسید و به جمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ملحق شد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdch-kn6.23nqxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما