چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : 87451
منبع : خبرگزاری فارس

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به جمکران تا 72 ساعت

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از مسیرهای ده گانه منتهی به مسجد مقدس جمکران طی 72 ساعت آینده خبر داد.
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به جمکران تا 72 ساعت
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به جمکران تا 72 ساعت
به گزارش قم نیوز عبدالرضا آقاخانی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اعمال محدودیت‌هایی در مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران همزمان با نیمه شعبان اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا متاسفانه در نیمه شعبان امسال نمی توانیم میزبان زائران در مسجد مقدس جمکران باشیم.

وی تصریح کرد: بر همین اساس از امروز 20 فروردین به مدت 72 ساعت در مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران محدودیت‌هایی اعمال شده است.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به جلوگیری از ترددهای اتوبوس‌ها از استان‌های مبدا به مقصد قم تاکید کرد:در این خصوص هماهنگی‌های لازم با استان های همجوار صورت گرفته است و بر خلاف سنوات گذشته هموطنان و هیات‌های مذهبی امکان حضور در قم و مسجد مقدس جمکران را ندارند.

وی با اشاره به اینکه منتظران حضرت ولیعصر(عج) امسال می توانند از برنامه‌هایی که از فضای مجازی و صداوسیما از مسجد مقدس جمکران پخش می شود استفاده کنند، گفت: از تردد خودروها در مدت یادشده از مسیرهای 10 گانه به سمت مسجد جمکران جلوگیری می شود.

آقاخانی یادآور شد: در ورودی‌های هشت گانه استان قم نیز پلیس و دیگر دستگاه‌ها مستقر هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceze8v.jh8fni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما