چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 87453
منبع : خبرگزاری فارس

کونگ‌فو گراتسان صدرنشین هنرهای رزمی قم

قم نيوز : رئیس سبک کونگ‌فو گراتسان استان قم از دو قهرمانی در مسابقات کشوری، دو میزبانی و افزایش جمعیت ورزشکار سازمان یافته این رشته در سال 98 خبر داد.
کونگ‌فو گراتسان صدرنشین هنرهای رزمی قم
کونگ‌فو گراتسان صدرنشین هنرهای رزمی قم
به گزارش قم نیوز محمدعلی کریمی امروز اظهار کرد: نخستین دستاورد سبک گراتسان در سال 98 کسب مقام قهرمانی تیمی استان قم در مسابقات هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی در اردیبهشت ماه بود و در همین ماه آزمون شال‌بند زیرمشکی را برگزار کردیم.

وی با اشاره به نگاه ویژه کونگ‌فو قم به برنامه‌های فرهنگی در کنار ورزش قهرمانی، افزود: در این بخش یک دوره مسابقه استانی صوت قرآن بین کونگ‌فوکاران قم با همکاری هیات کونگ‌فو برگزار کردیم و جام رمضان مایانا نیز در خرداد به انجام رسید، تجلیل از عوامل پرکار و قهرمانان سبک نیز به عنوان یک کار فرهنگی هر سال انجام می‌شود.

کریمی که در سال گذشته از سوی هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم به عنوان سرمربی تیم اعزامی به رقابت‌های المپیاد برگزیده شد، افزود: چهار ورزشکار گراتسان نیز به عنوان عضو تیم قم به این المپیاد اعزام شدند، همچنین 481 کونگ‌فوکار بیمه شده هیات قم در سال 98 از کمیته گراتسان بودند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون شال‌بند زیر مشکی کونگ‌فو و همچنین آزمون شال‌بند کشوری مشکی دان یک تا چهار با موفقیت 20 هنرجوی این سبک در کسب دان این رشته ورزشی، افزود: پنج عضو کمیته گراتسان در کارگاه دانش‌افزایی هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی حضور یافتند.

رئیس سبک کونگ‌فو گراتسان استان قم افزود: بدون شک مهمترین دستاورد ما دو قهرمانی در نیمه نخست سال 98 بود، ابتدا میزبان مسابقات قهرمانی کونگ‌فو کشور بودیم که موفق به کسب هفتمین قهرمانی متوالی در ایران شدیم، ضمنا در پایان میزبانی از رقابت‌های کشوری کونگ‌فو بانوان در شهریور ماه نخستین قهرمانی و نایب‌قهرمانی کشور را به دست آوردیم.

وی با اشاره به قهرمانی گراتسان در مسابقات هنرهای فردی هیات کونگ‌فو قم، افزود: هشتمین قهرمانی ایران را در مسابقات کشوری هنرهای فردی به میزبانی استان سمنان در دی‌ماه کسب کردیم و چهار نفر از رزم‌یاران این سبک از دوره داوری درجه سه کونگ‌فو مدرک داوری گرفتند.

کریمی با بیان اینکه برگزاری چهارمین دوره پیکارهای لیگ برتر کونگ‌فو به مدت چهار هفته یکی از اتفاقات مهم دیگر در سال قبل بود، عنوان کرد: 18 هنرجوی ما در آزمون شال‌بند مشکی دان یک تا چهار کمیته گراتسان کشور که میزبان آن بودیم با موفقیت این دوره را به پایان رسانده و نمره قبولی گرفتند.

وی با اشاره به صدرنشینی این سبک در کونگ‌فو قم، بیان کرد: بر اساس امتیاز در رتبه‌بندی هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم از عملکرد سبک‌ها در سال 98، کمیته گراتسان برترین سبک شد و انجمن نیوکونگ‌فو و انجمن توآ دوم و سوم شدند.

کریمی در پایان اظهار کرد: با مدیریت حسن عباسی سال خوبی را هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم تجربه کردیم، همچنین باید از اعضای کمیته‌های سبک گراتسان به ویژه استاد شاهرخی نایب‌رئیس سبک و استاد زرین دبیر سبک و تمام والدین هنرجوها که زمینه‌ساز رونق گراتسان و انتخاب آن به عنوان صدرنشین سبک‌های کونگ‌فو قم بودند قدردانی کنم تا ان‌شاءالله در سال جاری نیز شاهد درخشش کونگ‌فو استان قم در میادین کشوری و بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgwt97.ak9un4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما