چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب : 87667
منبع : خبرگزاری تسنیم

200 برنامه با مشارکت ارتش و نیروهای جهادی برای مقابله با کرونا در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) گفت: ۲۰۰ برنامه استانی شامل برنامه های فرهنگی، اجتماعی و نظامی از سوی ارتش و با مشارکت ارتش، سپاه، بسیج و گروه های جهادی برنامه ریزی شده و با لحاظ پروتکل های بهداشتی ضد کرونایی اجرا می شود.
۲۰۰ برنامه با مشارکت ارتش و نیروهای جهادی برای مقابله با کرونا در قم برگزار می‌شود
۲۰۰ برنامه با مشارکت ارتش و نیروهای جهادی برای مقابله با کرونا در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز سرهنگ شمسعلی اسدی در گفت و‌گو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه مبارزه با ویروس بیماری کرونا اظهار داشت: به تعبیر زیبای فرماندهی معظم کل قوا، باید تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کرد.

فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) افزود: تحقق امر رهبر معظم انقلاب و نیز کنترل شیوع کرونا اساس فعالیت های ارتش در استان در این ایام بخصوص روز ارتش خواهد بود.

وی افزود: یگان های ارتش روز 13 اسفند 98 در پنج بخش ایجاد پست های کنترل خودروها در وردی شهرها، برپایی ایستگاه سیار پایش سلامت و تب سنجی در 30 نقطه مهم شهر، ضدعفونی معابر و فضاهای شهری و خودروهای ورودی به قم، ایجاد نقاهتگاه بهبودیافتگان کرونایی با 200 تخت و ایجاد بیمارستان سیار مجهز با 50 تخت در پردیسان و تشکیل قرارگاه های جهادی ضدعفونی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم به ارائه خدمت پرداختند.

سرهنگ اسدی با اشاره به برگزاری رژه خدمت «مدافعان وطن، یاوران سلامت» در قم گفت: این مراسم روز جمعه 29 فروردین از ساعت 10 صبح با حضور امیر سرتیپ «جلالی نسب» فرمانده قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا در استان های قم و گیلان و با شرکت ادوات و تجهیزات نیروی زمینی ارتش در حدفاصل بلوار شهید محمد منتظری( بلوار بهار) تا خیابان شبستان برگزار می شود و پس از آن، گروه های شرکت کننده جهت ضدعفونی و میکروب زدایی معابر و فضاهای شهری به نقاط مختلف شهر اعزام می شوند.

فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) ادامه داد: نامگذاری روز ارتش جمهوری اسلامی از یادگارهای عظیم و فراموش نشدنی امام خمینی(ره) است که همچون تارکی بر پیشانی ارتش می درخشد.

وی گفت: عنایات و رهنمودهای امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب همواره مدال افتخاری برای ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است، امام خمینی(ره) سال 58 در پیام تاریخی خویش به مناسبت تعیین روز ارتش، فرمودند اکنون ارتش در خدمت ملت و اسلام است و ارتش اسلامى است و ملت شریف لازم است آن را به این سِمت رسماً بشناسند و پشتیبانى خود را از آن اعلام کند.

سرهنگ اسدی با اشاره به برنامه های گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش در قم عنوان کرد: برنامه های این روز بر محور پاسداشت رشادت های ارتش بخصوص نیروی زمینی پیش بینی شده و روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری توسط یگان های منتخب این نیرو در قم اجرا می شود.

فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) افزود: در مجموع 200 برنامه استانی و یگانی شامل برنامه های فرهنگی، اجتماعی، نظامی و... به طور مستقل از سوی ارتش و یا با مشارکت ارتش، سپاه، بسیج، گروه های جهادی، شهرداری و دیگر دستگاه ها و نهادهای استان برنامه ریزی شده و با لحاظ پروتکل های بهداشتی ضد کرونایی اجرا می شود.

وی بیان کرد: روز پنجشنبه 28 فروردین، آیین ادای احترام به مزار شهدا توسط نیروهای ارتش به صورت برنامه ضدعفونی محوطه پیرامونی گلزارهای شهدای قم صورت می گیرد تا در پرتو آن، تجدید بیعت مجددی با آرمان های شهدا صورت پذیرد.

سرهنگ اسدی خاطرنشان کرد: مسابقات فرهنگی بین خانواده های کارکنان ارتش در فضای مجازی، انتخاب بهترین عکس های مردمی از اقدامات ارتش، تجلیل از نفرات برتر ارتش در استان و نیز تجلیل از 60 شهید فروردین ماه ارتش بخش دیگری از برنامه های ویژه گرامیداشت روز 29 فروردین در قم است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd590j.yt0596a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما