سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : 88094
منبع : خبرگزاری مهر
پنج‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌؛

دومین نشست کتاب آنلاین در فضای مجازی برگزار می‌شود

قم نيوز : سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت: دومین نشست کتاب آنلاین در فضای مجازی با محوریت دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار می‌شود.
دومین نشست کتاب آنلاین در فضای مجازی برگزار می‌شود
دومین نشست کتاب آنلاین در فضای مجازی برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز سجاد عمرانی اظهار کرد: با محوریت دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دومین نشست از سلسله نشست‌های کتاب آنلاین به ابتکار و پیشنهاد اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و با همکاری نشر کتابستان رضوی قم برگزار می‌شود.

وی افزود: دومین نشست ابتکاری کتاب آنلاین این اداره کل در صفحه اینستاگرام کتابستان رضوی به صورت پخش زنده پنج‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان قم با بیان اینکه این نشست مجازی با هدف معرفی کتاب، ترویج فرهنگ اهل بیت علیه السلام و معرفت افزایی همگانی نسبت به خاندان پیامبر صورت می‌گیرد، گفت: این نشست که با نام امام هادی و امام رضا علیه السلام مزین شده در نخستین شب جمعه ماه مبارک رمضان با حضور حجج السلام جواد محدثی و ابوالفضل هادی منش و دیگر کاربران فعال فضای مجازی برگزار می‌شود.

تأکید بر استفاده بهینه از فضای مجازی

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری برای استفاده بهینه از فضای مجازی، گفت: سیاست‌های فرهنگی و ابلاغی فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بر این استوار است که برنامه‌ها و خدمات کتابخوانی و کتابخانه‌ای با توجه به تعطیلات کرونایی در فضای مجازی انجام شود.

به گفته عمرانی، این سلسله نشست‌ها باهدف لذت خواندن و به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوب و همین‌طور مدیریت و هدایت فضای مجازی به سبک و سیاق درست اندیشیدن و احیای فرهنگ اصیل اسلامی ایران و هم‌چنین تداوم فعالیت‌های فرهنگی این نهاد در تعطیلات کرونایی است و هیچ بهانه‌ای مانع کتاب خواندن نمی‌شود بلکه به عنوان افسران جنگ نرم از هر تهدیدی به عنوان فرصت در کار استفاده کنیم.

گفتنی است، کتاب حکمت تقوی و کتاب رهنمای خورشید از منابع جوان و بزرگسال این جشنواره است و علاقمندان به شرکت در جشنواره باید به سامانه www.samakpl.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci5uav.t1av32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما