دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 88462
منبع : خبرگزاری تسنیم

عضو خبرگان رهبری: ایران اسلامی بهترین کارنامه را در زمینه مقابله با کرونا دارد

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن، ایران را در زمینه مقابله با کرونا ناتوان دانست ولی بهترین کارنامه در این زمینه برای ایران اسلامی است.
عضو خبرگان رهبری: ایران اسلامی بهترین کارنامه را در زمینه مقابله با کرونا دارد
عضو خبرگان رهبری: ایران اسلامی بهترین کارنامه را در زمینه مقابله با کرونا دارد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌‌ والمسلمین محمد ‌حاج‌‌ابوالقاسم دولابی ‌ظهر امروز در‌مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم که‌ در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: در سوره انبیا خداوند شرح حال مردان بزرگ مقاومت یعنی پیامبران خود را برای ما بازگو می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت مقاومت افزود: یکی از موضوعات مهم در زمینه مقاومت، ایستادگی در برابر جنگ تبلیغاتی دشمن است.

وی ادامه داد: در آیات نخست سوره انبیا درباره اقدامات دشمن علیه خاتم الانبیا اشاره شده است و مشرکین و دشمنان این موضوع را برجسته می کردند که رسول خدا همانند مردم عادی است.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: تناقض های رفتاری مشرکین در این موضوع مورد توجه است چون از یک سو رسول خدا را همانند خود می دانند و از سوی دیگر می گویند که پیامبر(ص) ساحر است وگاهی پیامبر(ص)را دروغگو می شمارند و گاهی نیز رسول گرامی اسلام را شاعر خطاب می کردند، این هجمه ها امروز نیز علیه رسول خدا وجود دارد و برخی مدعیان، آیات الهی را شعر و شاعری قلمداد می کنند.

مفسر قرآن کریم با اشاره به آیه 36 سوره انبیا گفت: گاهی رسول خدا را تمسخر می کردند، جالب است کسی که بت های بی جان را مورد انتقاد قرار دهد از نگاه مشرکین محکوم است و کسی که خداوند را محکوم کند از نگاه آنها محترم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیاتی از قرآن کریم ادامه داد: مومنین از برچسب و ملامت ها نمی هرساند، گاهی پیامبران الهی را شاعر قلمداد کرده و گاهی دیوانه قلمداد می کردند از دیگر حربه های دشمنان در جنگ تبلیغاتی غوغا سالاری و جلوگیری از انتشار پیام پیامبران الهی بود.

وی  افزود: از دیگر حربه های مشرکین ایجاد تردید و شبهه افکنی درباره پیامبران الهی بود، می گفتند اگر خدا می خواست فرشتگان را می فرستاد و چرا باید پیامبری از جنس ما برای هدایت ما فرستاده شود.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: فرعون به حضرت موسی(ع) گفت اگر خدای دیگری معرفی کنی تو را به زندان می اندازم، تبعید و فشار از حربه های دشمنان بود، می گفتند اطرافیان پیامبر(ص) را تحریم کنید تا پیامبر(ص) را رها کنند.

مفسر قرآن کریم تصریح کرد: امروز دشمنان با حربه های مختلف علیه جبهه مقاومت و ملت ایران اقدام می کنند، جنگ های رسانه ای و سایبری مورد تاکید دشمن است و در زمینه کرونا اخبار را وارونه جلوه داده و منشا کرونا را طلاب قم و چینی معرفی کردند که مشخص شد این موضوع از اساس دروغ است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن، ایران را در زمینه مقابله با کرونا ناتوان دانست ولی بهترین کارنامه در این زمینه برای ایران اسلامی است، دشمن تلاش کرد ترس و ناامیدی را در جامعه ایجاد کند و باورهای دینی را مورد تمسخر قرار داد و تحریم ها را مورد تاکید قرار داد اما به موفقیت نرسید.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: فردای قیامت منادی ندا می دهد کجایند آنها که راه را برای اولیای من بستند، کسانی که صورت های آنها بسیار زشت است برمی خیزند و ندا می رسد این ها افرادی هستند که مومنان را آزرده و خسته کردند و باآنها دشمنی کرده و آنها را به خاطر دین شان تمسخر کردند و به سوی جهنم سوق داده می شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchikn6.23n6-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما