جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : 88591
منبع : خبرگزاری مهر
مدیرکل تبلیغات اسلامی قم:

مردم قم در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی شب قدر مشارکت خوبی داشتند

قم نيوز : مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از مشارکت و همدلی مردم در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در شب‌های قدر تقدیر کرد و گفت: مردم انقلابی قم در رعایت ضوابط و مقررات در همه شرایط پیشتاز هستند.
مردم قم در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی شب قدر مشارکت خوبی داشتند
مردم قم در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی شب قدر مشارکت خوبی داشتند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی بازگشایی مساجد و اقامه شعائر اسلامی در شب‌های قدر را از مطالبات مردم دانست که با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و پیگیری‌های مسئولان ملی و استانی از جمله وزیر بهداشت و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به نتیجه رسید.

وی از تلاش مسئولان برای بازگشایی مساجد قدردانی کرد و رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در مساجد را الزامی دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم همچنین با قدردانی از دست اندرکاران امور مساجد که دستورالعمل‌های بهداشتی را در نخستین شب قدر اجرا کردند، بیان داشت: مردم خداجو و انقلابی قم در رعایت ضوابط و مقررات در همه شرایط پیشتاز هستند و بررسی‌های میدانی، تصاویر و گزارش‌هایی که از مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در مساجد استان قم به دست ما رسیده نشان می‌دهد که متدینین در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همدلی و همراهی خوبی داشتند که جای تقدیر دارد.

حجت‌الاسلام عزت زمانی تأکید کرد: امیدواریم این همدلی مؤمنانه، در دو شب باقی مانده از شب‌های قدر ادامه داشته باشد تا زمینه راز و نیاز بندگان با خداوند و توجه به سلامت مردم فراهم شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بیان داشت: همکاری خوب مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افق روشنی پیش روی مسئولان ملی و استانی و دست اندرکاران امور مساجد نهاده که امیدواریم این مسئله به تصمیم مسئولان برای تداوم بازگشایی مساجد کمک کند.

وی افزود: خوشبختانه ائمه جماعات، بسیج و دست اندرکاران امور مساجد، هجمه‌های رسانه‌ای که در دل مردم دلهره ایجاد می‌کنند و مانع از دیده شدن ظرفیت‌های مردمی می‌شوند را به خوبی شناخته و تحلیل کرده و تلاش می‌کنند دست آنها را کوتاه کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca6mna.49nao15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما