پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : 88771
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

بهسازی حریم راه آهن شهر قائم قم در ایستگاه پایانی

قم نيوز : شهردار منطقه پنج قم گفت:عملیات زیرسازی و آسفالت حریم ریل در محله های اسماعیل آباد و اکبر آباد منطقه شهر قائم قم انجام شد.
بهسازی حریم راه آهن شهر قائم قم در ایستگاه پایانی
بهسازی حریم راه آهن شهر قائم قم در ایستگاه پایانی
به گزارش قم نیوز اقبالیان،شهردار منطقه پنج قم با اشاره به اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان حریم ریل راه آهن شهرقائم، بیان کرد: از آنجایی که تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور و ساماندهی وضعیت معابر یکی از مهمترین وظایف شهرداری‌ها محسوب می‌شود این پروژه به سرعت اجرای گردید.

او افزود: پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه همچنان در حال پیگیری و اجرا است،به همین منظور پس از اجرای فاز اول زیرسازی و آسفالت حریم ریل در محله اسماعیل آباد، عملیات عمرانی فاز دوم در محله اکبر آباد منطقه شهر قائم قم انجام گردید.

شهردار منطقه پنج قم در ادامه گفت: فاز دوم عملیات جدولگذاری به طول ۱۳۰۰ متر وآسفالت به مساحت بیش از ۲۹۰۰ مترمربع با توزیع ۴۵۰ تن آسفالت در محله اکبرآباد به منظور افزایش رفاه حال شهروندان و مناسب سازی محیط شهری انجام گردید، که نقش بسزایی در راه ارتباطی کوچه‌های شهرک قائم منتهی به ریل راه آهن داشته و با احداث این معبر کوچه‌ها از حالت بن بست بیرون آمده که از نظر افزایش ظریب امنیتی از جایگاه خاصی برخوردار است.

اقبالیان در پایان از مسئولین راه آهن قم تشکر و قدردانی نمود که با تعامل صورت گرفته اقدامات اجرایی این پروژه را فراهم آوردند که نتیجه آن تامین رفاه و آسایش شهروندان  است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdca60na.49na015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما