پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : 88778
منبع : خبرگزاری فارس

امیرآبادی: آنطور که باید از ظرفیت لاریجانی در قم استفاده نشد

قم نيوز : منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همیشه در مورد رفع مشکلات قم با وحدت و همدلی کار را دنبال کرده‌ایم، گفت: طی این 12 سال گذشته مدیران تلاش کردند که بتوانند از ظرفیت علی لاریجانی استفاده کنند اما آنطور که باید، از این ظرفیت استفاده نشده است.
آنطور که باید از ظرفیت لاریجانی در قم استفاده نشد
آنطور که باید از ظرفیت لاریجانی در قم استفاده نشد
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی عصر امروز در نخستین نشست شورای اداری استان قم در سال جاری و همچنین آیین تکریم خدمات و تلاش‌های علی لاریجانی در سه دوره نمایندگی مردم قم در مجلس که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، طی سخنانی ضمن تقدیر از تلاش مسئولان استانی در راستای مبارزه با کرونا و رسیدگی به مشکلات مردم به ویژه در حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: پزشکان و پرستاران، نیروهای جهادی، بسیج و طلاب طی این مدت در بیمارستان‌ها به شیوه مطلوب رسیدگی به بیماران را دنبال کردند.

وی اضافه کرد: دولت با وجود مشکلات مختلف در حوزه منابع مالی، اقدامات مطلوبی در راستای مبارزه با کرونا دنبال کرده و این اقدامات نسبت به دیگر کشورها قابل توجه است.

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طی هشت سالی که بنده در مجلس حضور یافته و در مجمع نمایندگان استان فعالیت داشتم رسیدگی به مشکلات مردم و شهر قم را در اولویت قرار داده و در این مورد میان نمایندگان قم اختلافی وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه همیشه در مورد رفع مشکلات قم با وحدت و همدلی کار را دنبال کرده‌ایم، عنوان کرد: طی این 12 سال گذشته مدیران تلاش کردند که بتوانند از ظرفیت علی لاریجانی استفاده کنند اما آنطور که باید، از این ظرفیت استفاده نشده است.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: هر چند لاریجانی به علت جایگاه ریاست مجلسی درگیر مباحث ملی بوده با این حال نسبت به مباحث قم نیز دغدغه‌مند بود و چند نفری در دفتر وی مشکلات قم را پیگیری می‌کردند و بنده به عنوان یکی از مردم قم از تلاش‌های این نماینده تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6qn6.23n6qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما