پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : 88780
منبع : خبرگزاری مهر
آیت‌الله سعیدی تأکید کرد؛

لزوم توجه ویژه کمیته امداد به ارتقای فرهنگی و تربیتی خانواده‌ها

قم نيوز : نماینده ولی فقیه در استان قم بر لزوم افزایش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد تأکید کرد و گفت: رفع آسیب در خانواده‌ها به کار فرهنگی و تربیتی نیاز دارد.
لزوم توجه ویژه کمیته امداد به ارتقای فرهنگی و تربیتی خانواده‌ها
لزوم توجه ویژه کمیته امداد به ارتقای فرهنگی و تربیتی خانواده‌ها
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه مردم کمیته را به عنوان یک ارگان خدمتگزار و امین می‌شناسند، ابراز کرد: در اوقاتی که مشکلات اقتصادی جامعه زیاد است، آمارها نشان می‌دهد که مردم در راه خیر چیزی کم نمی‌گذارند و امروزه نیز کمک‌ها بیشتر شده است.

وی افزایش کمک‌های مردمی به کمیته امداد را به دلیل نیت خالص و خدمات شفاف کمیته امداد به محرومین و نیازمندان دانست و گفت: مردم می‌بینند که کمک‌هایشان بجا مصرف می‌شود و مشکلاتی از جامعه حل می‌شود به همین علت به این مجموعه اعتماد دارند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) با بیان اینکه مردم به غیر از نیاز مادی به مسائل دینی، فرهنگی و تربیتی هم نیاز دارند، خاطرنشان کرد: ظرفیت بعضی مردم کم شده و زود از زیر بار سختی‌ها شانه خالی می‌کنند.

وی افزود: در گذشته خانواده‌ها از طلاق استقبال نمی‌کردند و بیشتر زوجین را تشویق می‌کردند تا سختی‌ها را تحمل کنند اما اکنون تحمل‌ها کم شده و برخی خانواده‌ها مشوق طلاق فرزندان خود می‌شوند که رفع این آسیب به کار فرهنگی و تربیتی نیاز دارد و باید برای این موضوع هزینه شود.

آیت الله سعیدی در پایان ضمن تقدیر از خدمات و زحمات کمیته امداد در کمک‌رسانی به قشر ضعیف جامعه، برای مسئولان محترم کمیته امداد آرزوی موفقیت بیشتر کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaw0na.49naa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما