پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب : 88785
منبع : خبرگزاری فارس

خائنان از خیانت به مردم فلسطین دست بردارند/نمایندگان در خدمت به قم اختلاف نظر نداشتند

قم نيوز : عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر برخی که آشکار و پنهان درحال خیانت به مردم فلسطین هستند دست از این خیانت‌ها بردارند می‌توان آرمان امت اسلامی در مورد آزادی فلسطین را به نتیجه برسانیم.
خائنان از خیانت به مردم فلسطین دست بردارند/نمایندگان در خدمت به قم اختلاف نظر نداشتند
خائنان از خیانت به مردم فلسطین دست بردارند/نمایندگان در خدمت به قم اختلاف نظر نداشتند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر امروز در نخستین نشست شورای اداری استان قم و همچنین آیین تکریم خدمات و تلاش‌های علی لاریجانی در سه دوره نمایندگی مردم قم در مجلس که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: اکنون در آستانه روز جهانی قدس، سالگرد فتح خرمشهر و همچنین عید سعید فطر و بندگی قرار داریم.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های همه نمایندگان استان قم اضافه کرد: علی لاریجانی در دوره آینده مجلس شورای اسلامی حضور نخواهد داشت به همین علت به صورت ویژه در این جلسه از این شخصیت تجلیل می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: از روز جهانی قدس که توسط امام خمینی(ره) اعلام شد همه ملت‌ها پای حمایت از مردم مظلوم فلسطین ایستاده و این ایستادگی همانطور که قرآن کریم وعده داده به پیروزی خواهد رسید همانطور که ملت ایران نیز با مقاومت و ایستادگی توانستند به پیروزی برسند.

وی با بیان اینکه ظلم و جنایت‌های فراوانی به مردم فلسطین رسیده است، عنوان کرد: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها با همکاری نهادهای بین‌المللی غده سرطانی رژیم صهیونیستی را ایجاد کردند اما از روز نخست آرمان امام فقید و رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبارزه با این رژیم صهیونیستی بوده و رهبر معظم انقلاب نیز این آرمان را دنبال کرده‌اند.

حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: اگر برخی که آشکار و پنهان درحال خیانت به مردم فلسطین هستند دست از این خیانت‌ها بردارند می‌توانیم آرمان امت اسلامی را به نتیجه برسانیم.

وی از فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس یاد کرد و گفت: 16 هزار کشته از دشمن و 19 هزار اسیر به دست رزمندگان ما دستاورد کمی نبود، روزی که خرمشهر پیروزمندانه آزاد شد کمر دشمن در حقیقت شکست و تاب و توان از دشمن گرفته شد و زمینه به پایان رسیدن جنگ تحمیلی با مبارزات مردم فراهم شد که در اینجا فروتنانه و متواضعانه برابر شهیدان سر خضوع و تسلیم پایین آورده و از آن‌ها یاد می‌کنیم.

امام جمعه قم ادامه داد: خرمشهر امروز می‌درخشد و دشمن به یقین رسیده است که با همه توان خود نمی‌تواند مقابل ملت رشید ایران کوچک‌ترین اقدامی انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه عید فطر تنها عید برای افرادی است که خداوند روزه و شب زنده‌داری‌های آن‌ها را پذیرفته است، عنوان کرد: به تعبیر امام علی(ع) انسان‌ها فقط نباید به یک عید و دو عید بسنده کنند بلکه هر روزی که انسان به معصیت مبتلا نشود آن روز به‌عنوان روز عید است اما اگر انسان مبتلا به گناه شد نه فقط عیدی نیست بلکه آنروز کهنه روز خواهد بود و عید نخواهد بود.

حسینی بوشهری از سپاسگزاری و قدردانی به‌عنوان یک آموزه اسلامی و سیره خداوند متعال، امامان و پیشوایان نام برد و ادامه داد: تعبیراتی در قرآن کریم در این مورد وجود دارد که این تعبیرات بسیار جالب و مهم است؛ خداوند متعال نسبت به افرادی که فرمانبر او هستند تشکر و تقدیر می‌کند.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر درمانی و مسئولان بهداشت و درمان کشور در راستای مبارزه با ویروس کرونا عنوان کرد: امیدواریم خداوند متعال این بلا و ویروس مهلک را از سر بشر بردارد و این خصلت ماست که فقط به فکر خود نیستیم بلکه به مشکل همه بشر فکر می‌کنیم؛ هر چند استکبار جهانی انسانیت را نمی‌شناسد و برای بشریت ارزش قائل نیست.

مدیر سابق حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی از جایگاه والایی برخودار است، مطرح کرد: برخلاف برخی کشورها که مجلس در طول فعالیت خود به انحلال کشیده می‌شود تاکنون در ایران اسلامی چنین رخدادی را شاهد نبوده‌ایم و اینکه نمایندگان مجلس در شکوه تمام با مجلس خداحافظی و مجلس را به نمایندگان جدید تقدیم می‌کنند قابل تقدیر است.

وی از حضور احمد امیرآبادی، علیرضا زاکانی و حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در مجلس جدید یاد کرد و گفت: هر چند امکان وجود اختلاف سلیقه میان نمایندگان وجود داشته است اما این افراد در مورد خدمت به مردم و شهر قم اختلاف نظر نداشتند؛ لاریجانی از ظرفیت خود برای خدمت به قم بسیار استفاده کرد، اگر حمایت‌ها و پشتیبانی‌های این شخصیت نبود شاید قم در جایگاه امروز نبود.

حسینی بوشهری ادامه داد: امروز قم با تلاش نمایندگان به تحول رسیده است، تصریح کرد: امیدواریم نمایندگان جدید قم در مجلس تلاش کنند تا این شهر بیش از این پیشرفت کند چراکه ما هنوز از کاروان رشد عقب هستیم.

وی اضافه کرد: هر چند مردم می‌دانند که دولت با تحریم‌ها و مشکلات مختلفی روبرو است اما با این حال این دولت قدم‌های مطلوبی برای مبارزه با کرونا برداشته است.

حسینی بوشهری تصریح کرد: روزی که رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوع مواسات مؤمنانه را مطرح کردند، مشاهده کردیم که ملت سر از پا نشناخته و به صحنه آمدند و اجازه ندادند که شب کسی بدون سحری و غذا روزه بگیرد و این یعنی ملت در کنار دولت قرار گرفتند و در نتیجه این بار گرانی که به هر صورتی به کشور تحمیل شده به پایان خواهد رسید.

امام‌جمعه قم گفت: لاریجانی نماینده قم نبود و در سطح ملی و جهانی یک شخصیت برجسته بوده و هستند و امیدواریم در ادامه فعالیت خود در نظام بتوانند منشأ خدمت باشند و برای نمایندگان جدید قم در مجلس نیز دعا کرده و امیدواریم با استوار و امید پیشرفت قم را دنبال کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcftedc.w6dccagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما