جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : 88794
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاری 38 جلسه ستاد مدیریت بحران کرونا با 450 مصوبه

قم نيوز : استاندار قم از برگزاری 38 جلسه ویژه ستاد مدیریت بحران کرونا در قم با 450 مصوبه یاد کرد و گفت: از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم به موازات مقابله با کرونا برای رسیدن به اهداف جهش تولید که مورد نظر رهبری است نهایت تلاش را داشته باشند.
برگزاری 38 جلسه ستاد مدیریت بحران کرونا با 450 مصوبه
برگزاری 38 جلسه ستاد مدیریت بحران کرونا با 450 مصوبه
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست عصر امروز در نخستین نشست شورای اداری استان قم در سال جاری و همچنین آیین تکریم خدمات و تلاش‌های علی لاریجانی در سه دوره نمایندگی مردم قم در مجلس که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه این مراسم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی دنبال شده است، اظهار کرد: هر چند بسیاری از افراد انتظار حضور در این جلسه را داشتند اما با توجه به محدودیت‌ها از آن‌ها عذرخواهی کرده و امیدواریم آینده در جمع‌های بزرگ‌تر و به صورت مطلوب‌تر قدردان نمایندگان استان بوده و برنامه‌های شورای اداری را دنبال کنیم.

وی از جایگاه مجلس در ریل‌گذاری، قانون‌گذاری و نظارت یاد و اضافه کرد: ریجانی نه فقط در قم، بلکه در سطح ملی و فراملی به‌عنوان یک چهره نام آشنا ایفای نقش داشته و ما در این مراسم از مجلس و فرصت ایجاد شده توسط این قوه برای پیشرفت قم تجلیل می‌کنیم، اکنون در پروژه‌های مختلف استان قم نقش تاثیرگذار رئیس مجلس قابل مشاهده است.

استاندار قم با بیان اینکه نمایندگان مجلس به شیوه مطلوب با همدلی و هماهنگی در راستای رفع مشکلات قم کوشا بوده‌اند، عنوان کرد: ما باید این هماهنگی را قدر دانسته و برای نمایندگان جدید نیز آرزوی توفیق داشته باشیم چراکه در سایه این همدلی می‌توانیم عقب‌ماندگی تاریخی محسوس قم را جبران کنیم.

وی ادامه داد: بنده طی مدت حضور خود در قم از همدلی و اتحاد موجود نهایت استفاده را برده و قدردان حمایت‌های مراجع تقلید، ائمه جمعه و شخصیت‌های مختلف حاضر در این استان هستم.

سرمست با بیان اینکه همچنان در استان قم با بحران کرونا هستیم، عنوان کرد: در 30 بهمن‌ماه سال گذشته که دو مورد مبتلا به کرونا شناسایی شد، مرحله قبل از بحران را از دست دادیم با این وجود جلسه ستاد بحران را با حضور اعضا تشکیل داده و با وجود اینکه در آستانه انتخابات دوره یازدهم بودیم با توجه به رسالت و وظایفی که بر دوش داشتیم و بر اساس اصول امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری انتخابات را برگزار کرده و بدون اینکه به نتیجه انتخابات توجه کنیم این انتخابات را در چارچوب مورد نظر به نتیجه رساندیم.

وی با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم قم در انتخابات نسبت به میانگین کشوری بیشتر بوده است، عنوان کرد: در روند انتخابات یک رأی و صندوق هم باطل نشد و انتخابات بدون حاشیه به نتیجه رسید.

سرمست خاطرنشان کرد: ما در استان در کنار تدابیر و تصمیم‌هایی که برای مدیریت بحران کرونا داشته و داریم در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که سال گذشته را رونق تولید اعلام کردند تلاش کردیم همدل و پشتیبان مجموعه‌های اصلی بوده و بتوانیم به فرمایشات رهبری عمل کنیم به همین علت در سطح استان و کشور رتبه‌های قابل توجهی را کسب کردیم.

وی از برگزاری 38 جلسه ویژه ستاد مدیریت بحران کرونا در قم با 450 مصوبه یاد کرد و گفت: از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم به موازات مقابله با کرونا برای رسیدن به اهداف جهش تولید که مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است و در سیاست‌های دولت نهادینه شده است نهایت تلاش را داشته باشند.

سرمست تصریح کرد: در مدیریت بحران کرونا ضمن اینکه تلاش کردیم از تمام ظرفیت‌های رسمی و غیررسمی استان استفاده کنیم هماهنگی و همدلی میان ارکان و قوای جامعه از جمله نمایندگان، دستگاه‌ها، تشکیلات قضایی و مراجع تقلید داشتیم تا بتوانیم به نتایج مورد نظر برسیم.

وی گفت: دولت تاب‌آوری نظام سلامت کشور را به رخ جهانیان کشید و سلامت و معیشت مردم را در کنار یکدیگر مورد توجه قرار داد به همین علت می‌توان از آن به‌عنوان یک الگو نام برد. یکی از دستاوردهای دوران کرونا با وجود همه تهدیدها، هماهنگی، رفاه و انسجام میان مردم و مسئولان است که باید قدردان این نعمت باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfjedc.w6dc1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما