جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : 88795
منبع : خبرگزاری فارس

آزادی قدس شریف به ایمانی راسخ از جنس سردار سلیمانی نیازمند است

قم نيوز : مجمع اصولگرایان ولایی استان قم با صدور بیانیه ای اعلام کرد: بدون شک عزت مندی و مقاومت در برابر زیاده خواهی مستکبران و تحقق رهایی قدس شریف ایمان راسخ مردانی را می طلبد از جنس سردار شهید قاسم سلیمانی ها و دیگر پرورش یافتگان مکتب خمینی کبیر (ره) در سراسر جهان.
آزادی قدس شریف به ایمانی راسخ از جنس سردار سلیمانی نیازمند است
آزادی قدس شریف به ایمانی راسخ از جنس سردار سلیمانی نیازمند است
به گزارش قم نیوز در بیانیه مجمع اصولگرایان ولایی استان قم آمده است: روز جهانی قدس، یادگار رهبرعظیم الشان انقلاب اسلامی و منادی اسلام ناب محمدی(ص) است. گفتمان مبارکی که امام راحل (ره) آن را بر اساس عزت اسلامی و مقاومت در برابر ظالمان جهان پایه گذاشت و امروز در اقصی نقاط دنیا به عنوان مسلک ایستادگی و پایداری آزادگان شناخته می‌شود.

در این بیانیه آمده است: براستی پس از گذشت ده‌ها سال از اشغال قبله اول مسلمین، چرا این ننگ بزرگ از تارک تاریخ اسلام پاک نشده است؟ پاسخ این سوال نبود راهبرد کلان در جهان اسلام است. اراده‌ای که با بسیج مطالبات اسلامی و بر محور وحدت، آرمان قدس را بدون ترسیدن از اخم جهانخواران فریاد زند.

در بخش دیگری از این بیانیه خاطرنشان شده است: بدون شک عزت مندی و مقاومت در برابر زیاده خواهی مستکبران و تحقق رهایی قدس شریف ایمان راسخ مردانی را می طلبد از جنس سردار شهید قاسم سلیمانی ها و دیگر پرورش یافتگان مکتب خمینی کبیر (ره) در سراسر جهان.

در این بیانیه افزوده شده است: ملت بصیر و شجاع ایران اسلامی با هدایت حکیمانه امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی و با یاد شهیدان همیشه جاوید جبهه مقاومت، بار دیگر با اعلام انزجار از رژیم کودک کش صهیونیستی همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌دارد.

در پاین این بیانیه آمده است: یقینا تنها راه آزادی قدس شریف، لبیک به آرمان بلند روح خدا خمینی کبیر (ره) و استمرار حرکت مقاومت اسلامی خواهد بود و نصرت الهی را بدنبال خواهد داشت.
انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcgnu97.ak97y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما