دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 88825
منبع : خبرگزاری تسنیم

3 هزار حلقه صالحین در استان قم فعال است/ فعالیت حلقه های صالحین در فضای مجازی دنبال می شود

قم نيوز : معاون تعلیم و تربیت سپاه استان قم گفت: در حال حاضر بیش از ۳ هزار حلقه صالحین در سطح استان مشغول فعالیت هستند و حدود یک هزار و هفتصد حلقه صالحین مربوط به محلات است و بقیه نیز در سطح رده های اقشار و بسیج متخصصین به فعالیت می پردازند.
۳ هزار حلقه صالحین در استان قم فعال است/ فعالیت حلقه های صالحین در فضای مجازی دنبال می شود
۳ هزار حلقه صالحین در استان قم فعال است/ فعالیت حلقه های صالحین در فضای مجازی دنبال می شود
به گزارش قم نیوز اظهار داشت: جوانان بسیجی و جهادگر در برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه نقش به سزایی دارند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه نسل جوان در انقلاب اسلامی افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی فرمودند محور فعالیت ها باید جوانان باشند، نسل جوان ما در بسیاری از فعالیت ها منشأ خیرات و برکات فراوان بوده اند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه استان قم بیان کرد: جوانان در طول انقلاب اسلامی و  در عرصه دفاع مقدس و همچنین دوران سازندگی و محرومیت زدایی اقدامات بی نظیری انجام دادند که شایسته تقدیر است.

 شرفی نیا تصریح کرد: در بحث مقابله با کرونا و همچین رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه نسل جوان به خوبی درخشید و منشأ بسیاری از خدمات و برکات در کشور عزیزمان هستند.

وی با اشاره به برنامه های معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان قم گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری اجتماعات، فعالیت حلقه های صالحین بسیج استان در فضای مجازی دنبال می شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه استان قم بیان کرد: یکی از برنامه های مهم ویژه ماه مبارک رمضان، آموزش های قرآنی و محافل قرآنی حلقه های صالحین بود که امسال به جهت شرایط پیش آمده از شیوع کرونا، این برنامه ها در بستر فضای مجازی به خوبی برگزار شد.

شرفی نیا با اشاره به فعالیت حلقه های صالحین در استان قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 3 هزار حلقه صالحین در سطح استان مشغول به فعالیت هستند و حدود یک هزار و هفتصد حلقه صالحین مربوط به محلات است و بقیه نیز در سطح رده های اقشار و بسیج متخصصین به فعالیت هست می پردازند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcamana.49nau15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما