چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب : 88888
منبع : خبرگزاری تسنیم

سامانه جامع اطلاعات خیران در قم راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم از راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعات خیران در قم خبر داد و گفت: استان قم جزو معدود استان‌هایی بود که در شرایط بحرانی اپیدمی ویروس کرونا در این حوزه مشکلی نداشته و اقدامات خوبی در زندان‌ها انجام‌ شده است.
سامانه جامع اطلاعات خیران در قم راه‌اندازی می‌شود
سامانه جامع اطلاعات خیران در قم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز بیژن سلیمان پور امروز در جلسه ستاد پیشگیری و پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به عملکرد استان قم در مدیریت بحران و کنترل اپیدمی ویروس کرونا اظهار داشت: کارهای بسیار خوبی در حال انجام بوده و زیرساخت‌های مناسبی برای مدیریت بحران در همه دوره‌ها در استان قم ایجاد شده است.

وی از طراحی سامانه جامع اطلاعات در دو حوزه خیران و افراد نیازمند به کمک خبر داد و افزود: برای جلوگیری از موازی کاری و تجمیع حمایت‌ها گزارش‌های گروه‌های پنج‌گانه تهیه‌ شده و مؤسسات، انجمن‌ها و موکب‌ها با کمیته امداد هماهنگ شده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم ادامه داد: این سامانه با هدف جمع‌آوری اطلاعات مؤسسات خیریه و افراد نیازمند شرایطی را برای ساماندهی کمک‌های مردمی در همه زمان‌ها فراهم کرده و حمایت و کمک‌های خیران ساماندهی می‌شود.

وی با ابراز رضایت از عملکرد اداره کل زندان‌ها و ارگان‌های مرتبط با این نهاد تصریح کرد: استان قم جزو معدود استان‌هایی بود که در شرایط بحرانی اپیدمی ویروس کرونا در این حوزه مشکلی نداشته و اقدامات خوبی در زندان‌ها انجام‌ شده است.

سلیمان پور مدیریت و تلاش اعضای شورای تأمین و دستگاه‌های اطلاعاتی و نظامی را قابل‌تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: در بحث تمدید مرخصی زندانیان نیز برنامه‌های خوبی اجرا شد و مرخصی زندانیان تا پایان خردادماه نیز تمدید شده است.

وی بررسی‌های انجام‌ شده در مورد گزارش ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت کشور را موردتوجه قرارداد و تأکید کرد: مدیریت صحیح و اتخاذ تصمیمات به‌موقع دو ویژگی مدیریت در استان قم بوده و با بررسی مصوبات ستاد ملی کرونا می‌توانیم ببینم استان قم قبل از ستاد تصمیمات را اتخاذ کرده و سپس ستاد ملی آن تصمیمات را تصویب و دستور به اجراشده آن‌ها را ابلاغ کرده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjooeo.uqeoozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما