پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : 88907
منبع : خبرگزاری مهر

بازرسی بهداشتی از صنوف به صورت شبانه روزی در قم

قم نيوز : مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان قم با بیان اینکه اکیپ‌های بازرسی به صورت شبانه روزی در حال بازرسی از صنوف در قم هستند، گفت: واحدهای صنفی متخلف تعطیل می‌شوند.
بازرسی بهداشتی از صنوف به صورت شبانه روزی در قم
بازرسی بهداشتی از صنوف به صورت شبانه روزی در قم
به گزارش قم نیوز نرگس جعفری اظهار داشت: همزمان با بازگشایی مراکز مختلف، شیوه نامه بهداشتی تدوین و در سایت مرکز سلامت قرار داده شده که مراکز با رعایت شیوه نامه‌ها می‌توانند فعالیت کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه اماکن متبرکه از روز بعد از عید فطر بازگشایی شدند، از مردم تقاضا داریم که در اماکن مذهبی در مدت زمان کوتاه حضور یابند و از تجمعات خودداری کنند، فاصله گذاری را در صحن‌ها رعایت کرده و با خود وسائل شخصی از جمله تسبیح، مهر و سجاده و غیره داشته باشند، همچنین از وسائل حفاظت فردی از جمله ماسک و دستکش را نیز استفاده کنند.

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان قم ابراز داشت: خدام در حرم مطهر مسائل بهداشتی را تذکر می‌دهند و متولی سلامت هستند، همچنین مطالب آموزشی به صورت پوستر و غیره نمایش داده می‌شود تا مردم این موضوعات را فرا بگیرند.

وی با اشاره به پایش اصنافی که در حال فعالیت هستند، افزود: اکیپ‌های بازرسی به صورت شبانه روزی در حال بازرسی از صنوف هستند که این اقدام به صورت تیم‌های مشترک با اداره اصناف و سازمان صمت در حال انجام است.

جعفری با بیان اینکه سامانه ۱۹۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت مشکلات از شهروندان است، تصریح کرد: اصنافی که تخطی کنند و بر فعالیت غیر بهداشتی خود ادامه دهند، مجبور به تعطیلی موقت صنف مورد نظر می‌شویم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbz9bw.rhbwgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما