پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۴
کد مطلب : 88923
منبع : خبرگزاری فارس

اخذ عوارض از واحدهای اقامتی قم با وجود کرونا

قم نيوز : دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم گفت: شهرداری قم به دنبال گرفتن عوارض پسماند از واحدهای اقامتی است، در حالی که مسافری در این مدت در هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای استان سکونت نداشته است.
اخذ عوارض از واحدهای اقامتی قم با وجود کرونا
اخذ عوارض از واحدهای اقامتی قم با وجود کرونا
به گزارش قم نیوز محمد حاجی زمانی ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به لزوم افزایش اختیارات گمرک در استان قم اظهار کرد: باید ارزش گذاری قیمت کالاها حداقل کالاهای مرسوم در استان قم به گمرک استان واگذار شود.

وی ادامه داد: درجه سخت گیری در امر نظارت در استان قم بالاتر از استان‌های دیگر است و این مساله باعث کاهش جسارت کارگزاران در استان برای تصمیم گیری می‌شود.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم افزود: در خصوص اصلاح بخشنامه بانک مرکزی در خصوص چک برگشتی چند پیشنهاد ارائه می‌شود، نخست این که حداکثر زمان تعلیق از محرومیت و محدودیت صادرکنندگان چک بلامحل به تاریخ یک خرداد اعلام شود و مدت سه ماه مندرج در بخشنامه به صادرکنندگان چک بلامحل داده به یک ماه کاهش یابد.

حاجی زمانی با اشاره به بخشنامه چک بلامحل اظهار کرد: در صورتی که صادرکننده چک در حساب‌های بانک‌های دیگر وجوه قابل پرداخت دارد، باید جابه جایی منابع مالی امکان پذیر شود.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه قطع برق یا تغییر تعرفه برای هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای استان قم در شرایط کرونایی متوقف شود، همچنین شهرداری قم به دنبال گرفتن عوارض پسماند از این واحدهای اقامتی است، در حالی که مسافری در این مدت در هتل‌ها و مهمان‌پذیرها سکونت نداشته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjtheo.uqeo8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما