شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : 88936
منبع : خبرگزاری فارس

توجه ویژه به فضای فرهنگی و ورزشی اختصاصی بانوان در قم

قم نيوز : عضو هیأت رئیسه شورای شهر قم گفت: نیمی از جمعیت شهرمقدس قم را بانوان تشکیل می دهند و توجه به دغدغه ها و نیازهای فرهنگی و ورزشی این قشر از موارد مورد توجه در برنامه 1400 و چشم انداز شهر مقدس قم بوده است.
توجه ویژه به فضای فرهنگی و ورزشی اختصاصی بانوان در قم
توجه ویژه به فضای فرهنگی و ورزشی اختصاصی بانوان در قم
به گزارش قم نیوز حسن طلایی امروز با اشاره به افزایش سرانه ورزشی و فرهنگی در نقاط مختلف شهر مقدس قم اظهار کرد: در برنامه 1400 و چشم انداز شهر مقدس قم در حوزه فرهنگی و ورزشی شهرداری قم اقداماتی در انجام داده است، البته یکی از رسالت های مهم مدیریت شهری توسعه فضای های فرهنگی و ورزشی در تمام نقاط شهر در همین راستا بوده است.

وی ادامه داد: یکی از مطالبات مردم، افزایش سرانه ورزشی و فرهنگی در مناطق مختلف شهر است که در این راستا 8 سالن فرهنگی ورزشی در هشت منطقه شهری در دست احداث است که سالن ها مناطق یک و 6 در سال گذشته افتتاح شده و احداث سالن در مناطق 2، 3، 4، 5، 7 و 8 در دستور کار سال جاری قرار دارد که امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده در دهه مبارک فجر این سالن هاافتتاح شده و در اختیار مردم شریف قم قرار گیرد.

عضو شورای شهر قم افزود: با توجه به اینکه حدودا نصف جمعیت قم را بانوان تشکیل می دهند و نیازمند فضای اختصاصی برای انجام فعالیت های فرهنگی و ورزشی هستند، احداث بوستان بانوان نیز در دستور کار بوده که بوستان بانوان ارغوان منطقه 3 ، بوستان نرگس منطقه 4 ، بوستان نجمه منطقه 7 و بوستان پروانه منطقه 8 در سال گذشته افتتاح شده است.

وی ادامه داد: افتتاح بوستان های بانوان مناطق یک، 2، 5 و 6 در برنامه سال جاری قرار دارد و به زودی بوستان بانوان منطقه 6 به مساحت 3000 متر مربع که شامل نمازخانه، سرویس های بهداشتی، ست تندرستی، ست های تفریحی ویژه کودکان و پیست دوچرخه است، مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd9n0j.yt0js6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما