شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : 88939
منبع : خبرگزاری فارس

کشوری‌فرد سرپرست هیأت ورزش روستایی قم شد

قم نيوز : فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی احمد کشوری‌فرد را تا زمان برگزاری مجمع انتخابات هیأت‌ روستایی قم به عنوان سرپرست این هیأت‌ ورزشی منصوب کرد.
کشوری‌فرد سرپرست هیأت ورزش روستایی قم شد
کشوری‌فرد سرپرست هیأت ورزش روستایی قم شد
به گزارش قم نیوز ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی که یکی از 48 هیات ورزشی استان قم محسوب می‌شود، به دنبال کناره‌گیری رضا رحیمی پیش از پایان دوره چهار ساله ریاست خود، دست‌خوش تغییر و تحول شد و تا زمان برگزاری مجمع و انتخاب رئیس جدید خود به شکل سرپرستی اداره خواهد شد.

رضا رحیمی رئیس هیأت‌ ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان قم که بعد از یک دوره چهار ساله ریاست این هیات بین سال‌های 1394 تا 1397، برای دومین بار در آذر ماه سال 1397 برای مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد اما 18 ماه پس از شروع دوره دوم ریاست خود از این مسوولیت کناره‌گیری کرد.

رحیمی که شهردار منطقه دو قم محسوب می‌شود، اردیبهشت ماه امسال رسما از مسوولیت ریاست هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی قم استعفا کرد و تا زمان برگزاری مجمع انتخابات این هیأت‌ که زمان آن مشخص نیست، به پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان قم و صدور ابلاغ رسمی از سوی فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، احمد کشوری‌فرد یکی از چهره‌های با سابقه و شناخته شده ورزشی در قم به عنوان سرپرست این هیأت‌ منصوب شد.

کشوری‌فرد با سابقه بیش از 20 سال فعالیت کارمندی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی رشته تربیت‌بدنی است که پیش از این در چند جایگاه دیگر نیز مسوولیت داشته و هم اکنون مسوول هماهنگی و پیگیری امور ورزش بخش‌های تابعه قم محسوب می‌شود.

هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان قم پس از پذیرش استعفای رضا رحیمی و صدور ابلاغ سرپرستی احمد کشوری‌فرد، به مدت سه ماه به شکل سرپرستی اداره می‌شود تا بعد از ثبت‌نام کاندیداهای ریاست این هیات توسط امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قم و هماهنگی با فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی مجمع انتخابات هیات به ‌منظور تعیین رئیس جدید برگزار شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgyy97.ak97w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما