شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : 88950
منبع : خبرگزاری تسنیم

پروژه ملی «جی نف» در استان قم به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم گفت: پروژه «جی نف» یکی از پروژه‌های ملی اقتصاد مقاومتی حوزه ارتباطات و فناوری بوده که در استان آماده بهره‌برداری است.
پروژه ملی «جی نف» در استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
پروژه ملی «جی نف» در استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز سید رضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: شاخص 300 امتیازی دولت الکترونیک نشان می‌دهد که 68 درصد از دستگاه‌های اجرایی استان امتیازشان بالای میانگین در استان است و در مجموع وضعیت استان در ارائه خدمات الکترونیکی در سطح درخواست‌ها 90 درصد تحقق را نشان می‌دهد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم با بیان اینکه درصد تحقق فراینده‌های کاملاً الکترونیکی 89 درصد است، افزود: در شاخص  ارائه خدمات به دفاتر پیشخوان ضعیف عمل کرده‌ایم که در این بخش در حال برنامه‌ریزی هستیم تا میزان تحقق را با کمک مدیران دستگاه‌ها حداقل به 85 تا 90 درصد برسانیم تا مردم خدمات خود را از طریق دفاتر پیشخوان دریافت کنند.

وی بیان کرد: وضعیت استان قم در 4 فاز اجرایی دولت الکترونیک نشان می‌دهد که دستگاه‌ها در وضعیت تعامل اطلاعاتی هستند، در همین راستان یکی از موارد بانک‌های داده‌ای پایه و مکان محور «جی نف» است که در استان آماده بهره‌برداری است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم گفت: پروژه «جی نف» استانداردسازی نشانی‌ها، کدگذاری ملی و مختصات موقعیت جغرافیایی برای ارائه خدمات هوشمند و یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی حوزه ارتباطات و فناوری است که در استان آماده بهره‌برداری است.

موسوی ادامه داد: با مدیران مرکز و تهران دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات مثل برق، گاز و آب جلساتی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کردیم، اتصال برق به GSP دولت و مرکز NAX برگزارشده و تفاهم‌نامه برق در مرحله امضای شرکت برق است که بلافاصله بعد از انجام آن، استعلاماتشان به صورت الکترونیکی NAX انجام می‌گیرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم با بیان برداشته شدن محدودیت تعداد تراکنش‌ها با استعلاماتشان از سوی تهران ابراز کرد: گام بعدی انجام استعلام کد پستی به صورت الکترونیکی بوده که با کمک شهرداری در حال انجام است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjyheo.uqeoizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما