سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 89024
منبع : خبرگزاری فارس

انفجار ساختمان مسکونی در بلوار انصارالحسین/7 مصدوم تاکنون از زیر آوار خارج شده‌اند

قم نيوز : مدیرعامل سازمان اتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به انفجار در منزل مسکونی در بلوار انصارالحسین گفت: 7 مصدوم سالم از زیر آوار بیرون آورده شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود یک کودک همچنان زیر آوار باشد.
انفجار ساختمان مسکونی در بلوار انصارالحسین/7 مصدوم تاکنون از زیر آوار خارج شده‌اند
انفجار ساختمان مسکونی در بلوار انصارالحسین/7 مصدوم تاکنون از زیر آوار خارج شده‌اند
به گزارش قم نیوز عباس جعفری در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه ساعت 10.49 صبح امروز خبر انفجار در منزل مسکونی در کوچه 14 خیابان شیرودی بلوار انصارالحسین به مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی اعلام شد اظهار کرد: بلافاصله نیروهای عملیاتی سازمان جهت امداد رسانی و آواربرداری به محل اعزام شدند.

وی گفت: با توجه به اینکه منزل دو طبقه و بخشی از ساختمان همسایه به طور کامل تخریب شده بود در خواست نیروهای کمکی شد و در مرحله اولیه 6 مصدوم رهاسازی و به مراکز درمانی اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: به گفته مالکین دو نفر زیر آوار بودند و با اقدامات انجام شده یک نفر که دختر کوچکی بود از زیر آوار بیرون آورده شد و با ارتباط کلامی برقرار شده حال جسمی نسبتا خوبی دارد.

وی بیان کرد: طبق گفته شاهدین پیش‌بینی شده یک کودک دو ساله زیر آوار باشد که تلاش داریم با تجسس این کودک را نیز پیدا کرده و از زیر آوار خارج کنیم.

جعفری با بیان اینکه سه خودرو نجات و سه خودرو عملیاتی حریق در محل این حادثه حضور پیدا کرده‌اند خاطرنشان کرد: 20 آتش‌نشان  پشتیبان و مجموعا 50 آتش‌نشان در محل حضور دارند و ایستگاه‌های پشتیبان هم در صورت نیاز آماده اعزام نیروها هستند.

وی بیان کرد: بعد از آواربرداری و ایمن‌سازی واحد بررسی و تشخیص اعزام شده تا علت یابی حادثه صورت گیرد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcc0xq4.2bqoi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما