سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : 89030
منبع : خبرگزاری مهر
طی اردیبهشت‌ماه؛

تعداد اهدا کنندگان خون در قم افزایش یافت

قم نيوز : معاون اداره کل انتقال خون استان قم گفت: طی اردیبهشت امسال سه هزار و ۱۰۵ نفر از مراجعین موفق به اهدای خون شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش هفت دهم درصدی داشته است.
تعداد اهدا کنندگان خون در قم افزایش یافت
تعداد اهدا کنندگان خون در قم افزایش یافت
به گزارش قم نیوز علیرضا کبیری اظهار داشت: طی اردیبهشت ماه امسال سه هزار و ۹۳۵ نفر در قم برای اهدای خون به مراکز مربوطه مراجعه کردند در حالی که تعداد مراجعه کنندگان سال گذشته سه هزار و ۸۵۱ نفر بوده و افزایش ۲ درصدی داشته است.

وی گفت: طی اردیبهشت امسال سه هزار و ۱۰۵ نفر از مراجعین موفق به اهدای خون شدند در حالی که این تعداد در اردیبهشت سال گذشته سه هزار و ۸۴ نفر بوده و همراه با افزایش هفت دهم درصدی بوده است.

معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم ابراز کرد: تعداد اهداکنندگان مستمر در اردیبهشت ماه امسال هزار و ۶۲۶ نفر بود در حالی که این تعداد در اردیبهشت سال گذشته هزار و ۷۴۸ نفر بوده و کاهش چهار و سه دهم درصدی را نشان می‌دهد.

وی گفت: تعداد اهداکنندگان خانم طی اردیبهشت ماه امسال ۱۳۶ نفر بوده در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۱۱۷ نفر بود و با افزایش ۶ دهم درصدی همراه بوده است.

کبیری عنوان کرد: چهار هزار و ۵۲۶ واحد خون طی اردیبهشت امسال به بیمارستان‌ها ارسال شد در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال قبل چهار هزار و ۹۶۵ مورد بوده و با کاهش ۹ درصدی همراه است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjyyeo.uqehtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما