پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 89059
منبع : خبرگزاری فارس

بزرگداشت یاد و نام امام خمینی(ره) از شعائر اسلامی است

قم نيوز : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در اطلاعیه ای اعلام کرد: بزرگداشت یاد و نام امام راحل از شعائر اسلامی نظام و تلاشی در مسیر ترویج دین خدا و اسلام و اهداف بلندِ احیاکننده ارزش‌های اسلامی است.
بزرگداشت یاد و نام امام خمینی(ره) از شعائر اسلامی است
بزرگداشت یاد و نام امام خمینی(ره) از شعائر اسلامی است
به گزارش قم نیوز در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم آمده است:
حضرت امام خمینی(ره) عبدصالح و بنده خاضع خدا، یکی از برترین چهره‌های تاریخ بشریّت و شخصیت اسطوره‌ای استثنایی عصر، زنده‌کننده بعثت انبیاء و امامت اوصیاء در خاطره‌ها است
که با قیام‌لله به اسلام عزّت بخشید، پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز در آورد و ملّت ایران را از اسارتِ بیگانگان نجات داد، برای آنان شخصیّت و خودباوری را به ارمغان آورد و صلای استقلال و آزادگی را در سراسر گیتی سر داد و امید را در دل‌های ملل تحت ستم زنده کرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: عزیز بی‌همتای امّت اسلامی، حجّت خدا در عصر ما و نشانه عظمت الهی است و بزرگداشت یاد و نام آن چهره درخشان عالم از شعائر اسلامی نظام و تلاشی در مسیر ترویج دین خدا و اسلام و اهداف بلندِ احیاکننده ارزش‌های اسلامی است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینک سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی آن عزیز سفرکرده و حقیقت همیشه زنده تاریخ به عنوان فرصتی برای ابراز وفاداری به اصول و آرمان‌های امام بزرگوار است.

این گزارش حاکی است مراسم باشکوه بزرگداشتِ امام راحل عظیم‌الشان و طلایه‌داران نهضت اسلامی، شب چهاردهم خرداد با رعایت دقیق اصول بهداشتی و شیوه‌نامه‌های ستاد ملّی مقابله با کرونا، همراه با اقامه فریضه مغرب و عشاء و سخنرانی آیت‌الله احمد خاتمی در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaowna.49nom15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما