پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 89061
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاری مراسم یوم الله 15 خرداد در مدرسه فیضیه

قم نيوز : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد مراسم بزرگداشت یوم الله 15 خرداد، عصر روز پنجشنبه در مدرسه فیضه برگزار خواهد شد.
برگزاری مراسم یوم الله 15 خرداد در مدرسه فیضیه
برگزاری مراسم یوم الله 15 خرداد در مدرسه فیضیه
به گزارش قم نیوز در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم آمده است: قیام خونین و حماسه آفرین یوم الله ۱۵ خرداد؛ حرکتی الهی ازسوی مردم موحّد وخداجو، نقطه عطف تاریخ، مبداء و سرآغاز نهضت اسلامی ایران است. قیام لله برخاسته ازخاستگاه مذهبی و برگرفته از شعله‌های فروزان نهضت سیدمظلومان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در مقابل دستگاه استبداد بنی امیه علیهم اللعنه و فداکاری ملّت شجاع و متدیّن ایران در سایه فداکاری سیدالشهداء علیه السلام بود.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: اولین خروش سراسر شکوهمند تاریخی و تاریخ ساز مردم مسلمان و مبارز که دستاورد بزرگ آن، پیروزی ۲۲ بهمن ۵۷ بود و موج آن، هیچگاه ازجوش وخروش نمی‌افتد. روز حماسه و تولد جدید اسلام و مسلمانان و ضامن استقلال کشور که هرگز از خاطره ها محو نخواهد شد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: در اهمیّت بزرگداشت روزی با این عظمت همین بس که به فرموده احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و ارزش‌های انسانی، حضرت امام خمینی (ره)، «بزرگداشت روز حماسه آفرین ۱۵ خرداد، بزرگداشت ارزش های انسانی درطول تاریخ است. همان سان که بزرگداشت روز سرنوشت ساز عاشورا، بزرگداشت اسلام و قرآن کریم است. ملت شریف ما، بلکه ملّت های مظلوم، از هرچه غفلت کنند از این دو روز الهی نباید غفلت کنند.... باید در پناه قضیه عاشورا، مصیبت جانسوز ۱۲ محرم و ۱۵ خرداد زنده و جاوید بماند.... برملّت شریف ماست که این ایام الله را که هدیه هایی از عالم غیب ربوبی است، باجان و دل حفظ وباچنگ و دندان نگهداری کنند.»

در پایان این اطلاعیه آمده است: از امّت حزب الله همیشه حاضر در صحنه برای شرکت در مراسم بزرگداشت یوم الله ماندگار ۱۵ خرداد وطلایه داران نهضت اسلامی همراه با رعایت دقیق اصول بهداشتی و شیوه نامه های ستاد ملّی مقابله با کرونا در پایگاه فقاهت، بصیرت و انقلابی گری، مدرسه مبارکه فیضیه قم دعوت به عمل می آید.

بر اساس این گزارش این مراسم راس ساعت 19 روز پنج شنبه ۱۵ خرداد در مدرسه فیضیه برگزار می شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdfz0j.yt0n96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما