پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : 89063
منبع : خبرگزاری تسنیم

مردم داری و توجه به مشکلات جامعه از جمله ویژگی های امام راحل بود

قم نيوز : استاد حوزه علمیه مردم داری و توجه به جامعه را از جمله ویژگی های امام خمینی(ره) برشمرد و گفت: امام راحل هیچ گاه به دنبال جایگاه و عناوین نبود و این موضوع شخصیت ایشان را محبوب قلوب کرده بود.
مردم داری و توجه به مشکلات جامعه از جمله ویژگی های امام راحل بود
مردم داری و توجه به مشکلات جامعه از جمله ویژگی های امام راحل بود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی اظهار داشت: امام خمینی(ره) از آسایش خویش دست برداشتند و زندان، تبعید و دوری از کشور و خانواده را در مسیر جلب رضایت حق تحمل کردند.

وی با اشاره به اقدامات امام خمینی(ره) برای تحقق انقلاب اسلامی افزود: امام راحل جایگاه و موقعیت‌های انحصاری خود را فدای رسیدن به آمال و آرزوهای جامعه کردند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: امام خمینی(ره) از همان ایام نوجوانی در صحنه مبارزه علیه طاغوت و ایستادگی در برابر صهیونیست به عنوان رهبر مبارز و نستوه شناخته شده است.

رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم خصوصیات و ویژگی های اخلاقی امام راحل را مورد توجه قرار داد و گفت: امام خمینی(ره) شخصیت مبارز علمی، فلسفی و عرفانی بود که در پیمودن مسیر حق و هدایت مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

واعظ موسوی مردم داری و توجه به جامعه را از جمله ویژگی های امام خمینی(ره) برشمرد و ادامه داد: امام راحل هیچ گاه به دنبال جایگاه و عناوین نبود و این موضوع شخصیت ایشان را محبوب قلوب کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: بنیان گذار انقلاب اسلامی دارای شخصیت وارسته‌ای بودند که از جهات مختلف امتیازات منحصر به فرد معنوی، اخلاقی و مردمی داشتند  و پس از گذشت سی و یک سال یاد امام خمینی(ره) همواره در دل ها زنده و مورد توجه جامعه است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfmxdc.w6d1vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما