شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : 89088
منبع : خبرگزاری تسنیم

2 هزار بانو در کلاس‌های حفظ مرکز قرآن و حدیث شرکت کردند

قم نيوز : مسؤل واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث آستان کریمه اهل‌بیت(س) از شرکت بیش از دو هزار و ۱۱۰ بانو در کلاس‌های حفظ قرآن و نهج‌البلاغه مرکز قرآن و حدیث خبر داد و گفت: با توجه به شرایط پیش‌آمده کلاس‌های آموزشی با استفاده از بستر فضای مجازی دنبال می‌شود.
۲ هزار بانو در کلاس‌های حفظ مرکز قرآن و حدیث شرکت کردند
۲ هزار بانو در کلاس‌های حفظ مرکز قرآن و حدیث شرکت کردند
به گزارش قم نیوز خانم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه دوره‌های حفظ مرکز قرآن و حدیث در رشته‌های حفظ دو ساله، چهار ساله، آزاد، تثبیت و حفظ نهج‌البلاغه برگزار می‌شود، اظهار داشت: در سال گذشته در رشته حفظ 601 کودک و نوجوان و همچنین در دوره‌های حفظ بزرگسال و جوان نیز هزار 511 نفر شرکت کرده‌اند.

وی افزود: در مجموع دو هزار 112 نفر از دوره‌های حفظ قرآن و نهج‌البلاغه مرکز قرآن و حدیث بهره مند شده اند.

جعفری با تأکید بر اینکه در حال حاضر مرکز قرآن و حدیث از قطب‌های تربیت قاری و حافظ قرآن در سطح کشور است، تصریح کرد: دوره‌های آموزشی حفظ قرآن و نهج‌البلاغه مرکز قرآن و حدیث حتی در ایام شیوع کرونا تعطیل نشده است و در حال حاضر این کلاس‌ها به صورت غیر حضوری و با استفاده از بستر پیام رسان‌های داخلی در حال برگزاری است.

وی گفت: دوره‌های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث که در حال حاضر به صورت غیر حضوری در حال برگزاری است در خردادماه پایان می‌یابد و آزمون دوره‌ها در روزهای پایانی این ماه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، دوره‌های قرآنی مرکز قرآن و حدیث برای کودکان از سن هشت سال آغاز شده و کودکان پس از گذراندن دوره اول ابتدایی و آشنایی با الفبا می‌توانند در دوره های حفظ و قرائت مرکز قرآن و حدیث شرکت کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc4xq4.2bqo48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما