شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب : 89099
منبع : خبرگزاری مهر

برگزاری نمازجماعت در حرم بانوی کرامت با رعایت فاصله گذاری اجتماعی

قم نيوز : مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به برگزاری نماز جماعت در حرم مطهر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، افزود: زائران با خود مهر نماز به همراه داشته باشند.
برگزاری نمازجماعت در حرم بانوی کرامت با رعایت فاصله گذاری اجتماعی
برگزاری نمازجماعت در حرم بانوی کرامت با رعایت فاصله گذاری اجتماعی
به گزارش قم نیوز مهدی عباسیان با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حرم حضرت معصومه (س) افزود: بازرسی زائران از طریق راکت انجام می‌شود تا مسائل بهداشتی رعایت شود.

وی با بیان اینکه هر دو ساعت یکبار سطوح و فرش‌های حرم مطهر ضد عفونی می‌شوند، افزود: آبخوری‌های آستان مقدس حضرت معصومه (س) هر یک ساعت یکبار و سرویس‌های بهداشتی و وضوخانه‌ها نیز دائماً در حال ضدعفونی است.

مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس حضرت معصومه (س) بیان کرد: نکات بهداشتی در بنرهایی که درب حرم مطهر نصب شده و تلویزیون‌های مستقر در حرم آموزش داده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نماز جماعت در حرم مطهر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، افزود: زائران با خود مهر نماز و کتب ادعیه به همراه داشته باشند.

عباسیان بیان کرد: راهروی آیت الله بروجردی، مسیر صحن صاحب الزمان (عج) تا مسجد اعظم نیز نرده گذاری شده تا از نشستن زائران جلوگیری شود و کلیه کتب ادعیه نیز تا حتی امکان جمع آوری شده است.

وی در خصوص فعالیت امانتداری ها نیز افزود: امانتداری‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باز گشایی شده‌اند اما خدمات چادر، صندلی چرخدار، خودروی زائربر و کفشداری هنوز فعال نشده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceo78v.jh8ooi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما