سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب : 89202
منبع : خبرگزاری تسنیم

۳۳۰۰ مبلغ دینی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند

قم نيوز : معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه با بیان اینکه فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی به ۱۱ زبان انجام می شود، گفت: سه هزار و ۳۰۰ مبلغ در فضای مجازی فعالیت می کنند.
۳۳۰۰ مبلغ دینی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند
۳۳۰۰ مبلغ دینی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی ظهر امروز در دومین روز از اجلاسیه مدیران استانی و معاونین و مدیران مدارس علمیه مرکز استانها که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: مدیران استان ها در بحث فضای مجازی ورود جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز جنگ حقیقی در فضای مجازی وجود دارد، بیان کرد: غیر از سایت ها و وبلاگ ها، 62 کانال مشغول فعالیت هستند که مطالب خود را از طریق آن ها منتقل می کنیم.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه با اشاره به اهمیت تبلیغ در فضای مجازی عنوان کرد: پیش از شیوع ویروس منحوس کرونا 2 هزار و 450 مبلغ در فضای مجازی فعالیت می کردند که امروز سه هزار و 300 مبلغ در این فضا فعالیت می کنند.

نبوی با بیان اینکه 694 هزار نفر در پیام رسان های مجازی بخش حوزه را دنبال می کنند، گفت: سایت فرق، ادیان و مذاهب قریب به 700 هزار بازدیدکننده در سه ماه اخیر داشته است.

وی با بیان اینکه فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی به 11 زبان انجام می شود، خاطرنشان کرد: 120 مبلغ اینترنتی داشته ایم که سپس به سمت محصول محوری حرکت کردیم و محصولاتی که طلاب تولید می کنند از آن ها خریداری می شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcauuna.49now15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما