سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 89576
منبع : خبرگزاری ايرنا
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:

۶۸۹ مورد بازرسی در قم بر بازار کالاهای اولویت‌دار صورت گرفت

قم نيوز : رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: ۶۸۹ مورد بازرسی طی هفته آخر خردادماه سال‌جاری در قم بر بازار کالاهای اولویت‌دار و نحوه توزیع آن‌ها انجام شد.
۶۸۹ مورد بازرسی در قم بر بازار کالاهای اولویت‌دار صورت گرفت
۶۸۹ مورد بازرسی در قم بر بازار کالاهای اولویت‌دار صورت گرفت
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی بیان کرد: بر اساس برنامه‌های ابلاغی، تمرکز بازرسی‌ها بر کالاهای اولویت‌دار و نظارت جدی بر فرآیند تامین و توزیع آن‌ها در طول هفته، در دستور کار بازرسان سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم قرارگرفته است.

وی افزود: درهمین رابطه بازرسان این سازمان بر نحوه تامین و توزیع کالاهای اولویت دارد همچون لوازم‌خانگی شامل یخچال، یخچال فریزر،‌ تلویزیون و ماشین لباسشویی، برنج، شکر، نهادهای دامی و لاستیک در بازار قم اقدام کردند.

وی ادامه داد: در جریان ۶۸۹ مورد بازرسی از نحوه تامین و توزیع کالاهای اولویت‌دار در بازار استان، ۱۶ پرونده تخلف به ارزش ۱۵۳ میلیون ریال کشف و برای رسیدگی به مراجع قانونی ارجاع داده شد.

سیجانی گفت: روند نظارت بر تامین و توزیع کالاهای اولویت‌دار در بازار قم،‌ طی هفته‌های آینده نیز ادامه می‌یابد و مردم می‌توانند گزارش‌ خود از تخلف واحدهای عرضه‌کننده این کالاها را برای رسیدگی به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی افزود:‌ در همین راستا برای مدیریت بهتر بازار قم، تامین و توزیع به هنگام کالاهای اولویت‌دار به‌منظور تسهیل و تسریع دسترسی مردم به کالای موردنیاز خود باقیمت قابل‌قبول، دنبال می‌شود.

وی با اشاره به این‌که بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت پرونده‌های تخلفات صنفی تشکیل‌شده را به تعزیرات حکومتی ارسال می‌کنند، ادامه داد:‌ تصمیم‌گیری در خصوص نحوه عرضه کالاهای احتکار شده مکشوفه برعهده مراجع قانونی است.

درمجموع ۳۵هزار و ۲۷۶ واحد صنفی مجوزدار در استان قم فعالیت می‌کند که ۲۱هزار و ۲۲ مورد آن توزیعی و خدماتی و ۱۴هزار و ۲۵۴ مورد آن واحد تولیدی و فنی است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcepn8v.jh8ofi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما