پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : 89661
منبع : خبرگزاری تسنیم

سند هویت بصری کنگره ملی شهدای قم رونمایی می‌شود

قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری مراسم رونمایی سند هویت بصری کنگره ملی شهدای قم خبر داد.
سند هویت بصری کنگره ملی شهدای قم رونمایی می‌شود
سند هویت بصری کنگره ملی شهدای قم رونمایی می‌شود
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی از برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های بزرگداشت شهدا برای معرفی سیره شهدا به نسل جوان یکی از وظایف ذاتی همه ارگان‌ها در این دوران است.

وی برنامه‌ریزهای انجام‌شده برای برگزاری این کنگره را تشریح کرد و افزود: کمیته‌های مختلفی ذیل این کنگره تشکیل‌شده و هر کمیته اجرای بخشی از کنگره ملی شهدا را برعهده‌گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اقدامات کمیته فرهنگ و هنر زیر نظر اداره کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی استان قم  را تشریح و بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده طراحی نشان و سند هویت بصری این کنگره توسط این کمیته انجام‌شده است.

وی طراح نشان و سند هویت بصری این کنگره را  استاد مسعود نجابتی معرفی و خاطرنشان کرد: مراسم رونمایی از نشان و سند هویت بصری کنگره با حضور مدیران استانی ساعت 9 صبح شنبه مورخ 7 تیرماه در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

حسینی کاشانی ادامه داد: تمام برنامه‌های هنری و تبلیغات شهری و پیوست‌های کنگره با استفاده از این نشان طراحی و به‌صورت یکپارچه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcjvmeo.uqehmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما