يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : 89719
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس علوم پزشکی قم:

تست مثبت کرونا برای مراجعات سرپایی در قم ۳ برابر شده است

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، با انتقاد از برگزاری همایش‌ها در قم گفت: تست مثبت کرونا برای مراجعات سرپایی در قم از ۱۵ درصد به ۴۵ درصد افزایش یافته است.
تست مثبت کرونا برای مراجعات سرپایی در قم ۳ برابر شده است
تست مثبت کرونا برای مراجعات سرپایی در قم ۳ برابر شده است
به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر اظهار کرد: تست مثبت مراجعات سرپایی در قم از ۱۵ درصد به ۴۵ درصد افزایش یافته است و این مسئله زنگ خطر شیوع مجدد کرونا را در استان به صدا درآورده است.

وی یکی از علل افزایش بیماران کرونایی در قم را برپایی مراسم‌ همایش، عزا و عروسی دانست و گفت: بسیاری از این همایش‌ها باید به صورت غیر حضوری برگزاری شود تا از تجمع بی دلیل افراد جلوگیری شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: در این مراسم‌ فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی به هیچ وجه رعایت نمی‌شود و احتمالا تا دو هفته آینده با موج دیگری مواجه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه تعداد بستری مبتلایان به کرونا در دو هفته اخیر از حدود ۸۰ نفر به حدود ۱۵۰ نفر افزایش یافته است، افزود: علاوه بر بیمارستان کامکار سایر بیمارستان‌ها را نیز برای پذیرش بیماران کرونایی آماده کرده ایم .
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdn50j.yt0nf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

من الان دو هفته است دارم بخاطر برگزاری عروسی تو روستامون وسفونجرد از بخش خلجستان پیام میزارم با توجه به اینکه منتشر نکردید فکر میکنم نخونده حذف میکنید فقط موندم این قسمت نظرات برای چی فعال هستش؟؟؟ چون هیچ کامنتی زیر هیچ کدوم از خبرها منتشر نکردید-12 تیرماه تو روستای ما عروسی برگزار میشه بدون حتی یک درصد رعایت شرایط بهداشتی که کلی ادم مسن داراری بیماری زمینه ای هستن هم تو مراسم میان-خواهشا با برگزار کنندگان برخورد کنید تا کلی ادم که تعدادشون حداقل بالای 500 نفر هستش در خطر مبتلا به کرونا قرار نگیره
ازتون خواهش میکنم این پیام رو حذف نکنید و به دست رئیس دانشگاه علومی پزشکی و داداستان محترم برسانید